Problem z pendrivem Kingston - nie działa


(Marcin Skowronski) #1

Witam,

Mój pendrive Kingston DataTravel (1GB) działał zawsze normalnie, tydzień temu jak podłączyłem go do komputera to w Komputerze (mam Vistę) zamiast nazwy pendriv'a wyświetla się Dysk wymienny (I:) i jak w niego wchodzę to się pokazuje Włóż dysk do stacji dysków Dysk wymienny (I:).

Byłem zmuszony kupić nowego pendiva ponieważ jest mi on potrzebny, ale męczy mnie jedno pytanie: Co się z nim stało?


(Spectatorx) #2

Próbowałeś go wogóle sformatować?


(Jimek) #3

Właśnie, sformatuj i powiedz czy nadal występuje ten sam problem.


(Marcin Skowronski) #4

Tak próbowałem, wybrałem Formatuj... i się pokazało W stacji (I:) nie ma dysku. Włóż dysk i pomów próbę.


(Spectatorx) #5

Pobierz:

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& ... ted+0.4.12

nagraj na płytkę, uruchom z niej kompa i powiedz czy przy pendrive'ie wyświetla jakieś komunikaty, ostrzeżenia, jeśli tak to podaj jakiej treści są to komunikaty.