Problem z Personal Shield Pro


(Magdao9) #1

Witam! Potrzebuję pomocy. W trybie awaryjnym zrobiłam logi w OTL:

http://wklej.to/79smv

http://wklej.to/5eicQ


(Acorus) #2

Odinstaluj Ask Toolbar,Hotbar,ShopperReports,StartNow Toolbar.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt .Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.


(Magdao9) #3

raport:

http://wklej.to/Rmzie

log OTL:

http://wklej.to/cBZZu


(Acorus) #4

W OTL użyj opcji Sprzątanie.Wyłącz i włącz przywracanie systemu.

http://www.searchengines.pl/Czyszczenie ... 41981.html

Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte ... 13117.html

Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY WIRUSÓW

Zainstaluj aktualizacje do programow wskazanych przez: http://screen317.spywareinfoforum.org/SecurityCheck.exe jako out of date.


(Magdao9) #5

Dzięki za pomoc :slight_smile: