Problem z plikiem jusched.exe

witam wszystkich bardzo gorąco.Jako że jestem laikiem raczej w kwestii informatyki chciałbym się spytać osób bardziej kompetentnych w sprawie problemu jaki zaistniał na moim komputerze.Otóż od pewnego czasu mam problem z jego uruchomieniem -po poczatkowym uruchomieniu gdzie widać napis windows powinno mi się otworzyc okno z możliwością wpisania hasła aby wejść do programu.Zamiast tego wychodzi mi niebieskie tło i skanuje dysk,kiedyś też tak miałem ale zrobiło i było ok,teraz staje przy drugim etapie i pokazuje error od 0 do 25 i nic się nie da zrobić.Ostatnio wszedłem do programu wciskając enter zanim zaczęło skanować i niby wszystko działa ale wychodzi mi taki wpis:najpierw żółty trójkąt z wykrzyknikiem a potem napis-jusched .exe-uszkodzony plik.plik lub katalog C:$Extend\Objid jest uszkodzony i nie nadaje się do odczytu.Uruchom program CHKDSK.nie chcę stawiać systemu bo niedawno go kładłem.jaka jest na to rada?wyczytałem że to coś jest związane z jawą.czy jeśli usunę jawę i zainstaluję na nowo powinno pomóc?bardzo proszę o pomoc tylko jesli się da to raczej łopatologicznie.

Próba nie strzelba, na pewno nic złego się nie stanie, może co najwyżej pomóc. Proces jusched to aktualizator Javy, można go całkiem wyłączyć, ale wówczas samemu trzeba pamiętać o aktualizacji programu.

wywaliłem wszystko zainstalowałem od nowa w panelu sterowania odptaszkowałem zeby nie pobierało aktualizacji automatycznie i nic tyle ze zamiast pisac ze jest problem z jusched pisze ze wogóle jest problem z jru-6u18-windows-1586 a to jest cała aplikacja jawy jaką sie instaluje i gdzies tam jest jakis extend\objid który jest uszkodzony naprawde juz nie wiem wiec bardzo prosze o konstruktywne odpowiedzi

Odinstaluj Javę, następnie zainstaluj program:

illu01b262.jpg

usuń to co związane jest z Javą i zainstaluj ponownie.