Problem z pobieraniem i ładowaniem


(Ola Niedzialkowska) #1

Hejżeho!

Mam wielki problem z moim laptopem, od kilku dni nie pobiera do końca plików,wysakuje niepowodzenie - blad sieci. na wszytskich przeglądarkach, sprawdzłam.

Zrobiłam skan i zainfekowane pliki usunęłam. W ogóle jakby caly system się mulił, bo kiedy chcę załadować serial to też wielki z tym probelm i kiedy wyszukac coś w google z tego górnego paska to też nie chodzi. Co może być problemem?

Kilka dni temu wsztsko pięknie śmigało.

Ma wpływ na to, że łączyłam się z internetem w innym mijescu?

jestem kompletnie zielona


(Atis) #2

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.

Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.

Raporty umieść na http://wklej.org/ i podaj link.


(Ola Niedzialkowska) #3

http://wklej.org/id/1377809/http://wklej.org/id/1377811/ mam nadzieję, że nic nie pomieszałam :slight_smile:


(Atis) #4

Odinstaluj jeden program antywirusowy, Avast lub McAfee.

W panelu sterowania odinstaluj:

Akamai NetSession Interface

Jump Flip

AVG PC TuneUp 2014 jeśli nie zainstalowałaś celowo tego programu.

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Ola Niedzialkowska) #5

..http://wklej.org/id/1377866/


(Atis) #6

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-21-3770761690-2236144013-199195074-1001\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => "C:\Users\Ola\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
HKU\S-1-5-21-3770761690-2236144013-199195074-1001\...\Policies\Explorer: [] 
SearchScopes: HKCU - {EEBA09F8-AC60-4467-AF91-BE4D29BB1C91} URL = 
BHO-x32: No Name - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - No File
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [debmkdhphjfcbaomiknnceliiclnpmfg] - C:\Program Files (x86)\Jump Flip\debmkdhphjfcbaomiknnceliiclnpmfg.crx [2014-01-04]
R1 {cc30460f-753f-44d9-b58c-13dae1321968}w64; C:\Windows\System32\drivers\{cc30460f-753f-44d9-b58c-13dae1321968}w64.sys [61120 2014-04-24] (StdLib)
C:\AdwCleaner
C:\ProgramData\McAfee
C:\Program Files (x86)\Jump Flip
C:\Users\Ola\Downloads\Malwarebytes-AntiMalware(13117).exe
C:\Windows\system32\Drivers\{cc30460f-753f-44d9-b58c-13dae1321968}w64.sys
C:\Users\Ola\AppData\Local\Temp\*.exe
C:\Users\Ola\AppData\Local\Temp*.dll
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\MCODS => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\mcpltsvc => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\McMPFSvc => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\MCODS => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mcpltsvc => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mfefire => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mfefirek => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mfefirek.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mfehidk => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mfehidk.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mfevtp => ""="Driver"

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Ola Niedzialkowska) #7

http://wklej.org/id/1377905/http://wklej.org/id/1377908/


(Atis) #8

Skasuj folder C:\FRST

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish

Nie korzystaj z żadnych asystentów pobierania: KLIK


(Ola Niedzialkowska) #9

Wykryło mi 6 błędów - dodać do kwarantanny?


(Atis) #10

Dodaj do kwarantanny.


(Ola Niedzialkowska) #11

ok, zrobione! :wink: jeżeli to już koniec tego majstrowania to dziękuje bardzo, bardzo! :wink: