niedziala
(Ola Niedzialkowska)
30 Maj 2014 15:06
#1
Hejżeho!
Mam wielki problem z moim laptopem, od kilku dni nie pobiera do końca plików,wysakuje niepowodzenie - blad sieci. na wszytskich przeglądarkach, sprawdzłam.
Zrobiłam skan i zainfekowane pliki usunęłam. W ogóle jakby caly system się mulił, bo kiedy chcę załadować serial to też wielki z tym probelm i kiedy wyszukac coś w google z tego górnego paska to też nie chodzi. Co może być problemem?
Kilka dni temu wsztsko pięknie śmigało.
Ma wpływ na to, że łączyłam się z internetem w innym mijescu?
jestem kompletnie zielona
Atis
(Atis)
30 Maj 2014 15:34
#2
Pobierz Farbar Recovery Scan Tool zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.
Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.
Raporty umieść na http://wklej.org/ i podaj link.
niedziala
(Ola Niedzialkowska)
30 Maj 2014 17:46
#3
Atis
(Atis)
30 Maj 2014 18:18
#4
Odinstaluj jeden program antywirusowy, Avast lub McAfee.
W panelu sterowania odinstaluj:
Akamai NetSession Interface
Jump Flip
AVG PC TuneUp 2014 jeśli nie zainstalowałaś celowo tego programu.
Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
niedziala
(Ola Niedzialkowska)
30 Maj 2014 18:55
#5
Atis
(Atis)
30 Maj 2014 19:09
#6
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-21-3770761690-2236144013-199195074-1001\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => "C:\Users\Ola\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
HKU\S-1-5-21-3770761690-2236144013-199195074-1001\...\Policies\Explorer: []
SearchScopes: HKCU - {EEBA09F8-AC60-4467-AF91-BE4D29BB1C91} URL =
BHO-x32: No Name - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - No File
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [debmkdhphjfcbaomiknnceliiclnpmfg] - C:\Program Files (x86)\Jump Flip\debmkdhphjfcbaomiknnceliiclnpmfg.crx [2014-01-04]
R1 {cc30460f-753f-44d9-b58c-13dae1321968}w64; C:\Windows\System32\drivers\{cc30460f-753f-44d9-b58c-13dae1321968}w64.sys [61120 2014-04-24] (StdLib)
C:\AdwCleaner
C:\ProgramData\McAfee
C:\Program Files (x86)\Jump Flip
C:\Users\Ola\Downloads\Malwarebytes-AntiMalware(13117).exe
C:\Windows\system32\Drivers\{cc30460f-753f-44d9-b58c-13dae1321968}w64.sys
C:\Users\Ola\AppData\Local\Temp\*.exe
C:\Users\Ola\AppData\Local\Temp*.dll
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\MCODS => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\mcpltsvc => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\McMPFSvc => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\MCODS => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mcpltsvc => ""=""
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mfefire => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mfefirek => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mfefirek.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mfehidk => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mfehidk.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\mfevtp => ""="Driver"
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
niedziala
(Ola Niedzialkowska)
30 Maj 2014 19:32
#7
Atis
(Atis)
30 Maj 2014 19:45
#8
Skasuj folder C:\FRST
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png
Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish
Nie korzystaj z żadnych asystentów pobierania: KLIK
niedziala
(Ola Niedzialkowska)
30 Maj 2014 20:04
#9
Wykryło mi 6 błędów - dodać do kwarantanny?
niedziala
(Ola Niedzialkowska)
30 Maj 2014 20:30
#11
ok, zrobione! jeżeli to już koniec tego majstrowania to dziękuje bardzo, bardzo!