Problem z pobieraniem plików

(Iwkas17) #1

Witam. Otóż mam problem z pobieraniem plików, od jakiś dwóch czy trzech dni. Plik się sciąga a w pewnym momencie zatrzymuje się, np. na 52% i nie idzie z tym nic zrobić. To samo tyczy się buforowania filmów np, na my space czy youtube. W pewnym momencie rowniez sie zatrzymują :(. Jako, że jestem w tym zielona proszę o pomoc i wyrozumialość :).

(Łukasz14) #2

iwkas17 , jaka prędkość internetu? Daj logi z HijackThis.

(Mlajtner) #3

zainstaluj spybot i przeskanuj kompa

ewentualnie skorzystaj z przywracania systemu do daty kiedy było ok

-i wiele innych możliwości czyli logi mogą też wiele wyjaśnić...

(Iwkas17) #4

Szybkość to 1000 Mb/s przepraszam ale jakie logi ? :smiley:

(Łukasz14) #5

iwkas17 , poczytaj to: viewtopic.php?f=16&t=36654 i daj logi z HijackThis :slight_smile:

Prędkości raczej takiej nie masz :slight_smile:

Sprawdź w umowie internetu lub na www.ip.wp.pl

(Iwkas17) #6

Pisze tam szybkość to przepisałam :D. Weszłam na podaną strone i wyszło 1,29 Mb/s Nie wiem, nie znam się :stuck_out_tongue_winking_eye: A czy to przywracanie systemu to bezpieczne jest ? Nie chciała bym utracić jakiś danych czy coś ;D

(Łukasz14) #7

iwkas17 , danych żadnych nie utracisz. Tylko przywróci stan przed awarią bez żadnego usuwania plików :slight_smile:

(Iwkas17) #8

Więc spróbuje z tym przywracaniem systemu, jednak jakby nie wyszlo odezwe sie i zajme sie tymi logami :). Poki co dziekuje za wszystko :slight_smile:

(Łukasz14) #9

iwkas17 , ale na wszelki wypadek możesz już teraz dac te logi może nie będzie potrzebne przywaracanie systemu.

(Iwkas17) #10

Zrobilam to przywracanie jednak dalej to samo. Zrobilam te cale logi chociaz kompletnie tego nie rozumiem http://wklej.org/id/ca8abce855

(Łukasz14) #11

iwkas17 , log wydaje się czysty. Może firewall blokuje menadżer plików?

(Iwkas17) #12

A jak takie cos mozna sprawdzic :stuck_out_tongue: ?

(Łukasz14) #13

iwkas17 , a jaki masz system operacyjny? XP, Vista, Linux?