Problem z pobieraniem plików

Witam. Otóż mam problem z pobieraniem plików, od jakiś dwóch czy trzech dni. Plik się sciąga a w pewnym momencie zatrzymuje się, np. na 52% i nie idzie z tym nic zrobić. To samo tyczy się buforowania filmów np, na my space czy youtube. W pewnym momencie rowniez sie zatrzymują :(. Jako, że jestem w tym zielona proszę o pomoc i wyrozumialość :).

iwkas17 , jaka prędkość internetu? Daj logi z HijackThis.

zainstaluj spybot i przeskanuj kompa

ewentualnie skorzystaj z przywracania systemu do daty kiedy było ok

-i wiele innych możliwości czyli logi mogą też wiele wyjaśnić…

Szybkość to 1000 Mb/s przepraszam ale jakie logi ? :smiley:

iwkas17 , poczytaj to: viewtopic.php?f=16&t=36654 i daj logi z HijackThis :slight_smile:

Prędkości raczej takiej nie masz :slight_smile:

Sprawdź w umowie internetu lub na www.ip.wp.pl

Pisze tam szybkość to przepisałam :D. Weszłam na podaną strone i wyszło 1,29 Mb/s Nie wiem, nie znam się :stuck_out_tongue_winking_eye: A czy to przywracanie systemu to bezpieczne jest ? Nie chciała bym utracić jakiś danych czy coś ;D

iwkas17 , danych żadnych nie utracisz. Tylko przywróci stan przed awarią bez żadnego usuwania plików :slight_smile:

Więc spróbuje z tym przywracaniem systemu, jednak jakby nie wyszlo odezwe sie i zajme sie tymi logami :). Poki co dziekuje za wszystko :slight_smile:

iwkas17 , ale na wszelki wypadek możesz już teraz dac te logi może nie będzie potrzebne przywaracanie systemu.

Zrobilam to przywracanie jednak dalej to samo. Zrobilam te cale logi chociaz kompletnie tego nie rozumiem http://wklej.org/id/ca8abce855

iwkas17 , log wydaje się czysty. Może firewall blokuje menadżer plików?

A jak takie cos mozna sprawdzic :stuck_out_tongue: ?

iwkas17 , a jaki masz system operacyjny? XP, Vista, Linux?

Xp

iwkas17 , poczytaj trochę: http://www.microsoft.com/poland/windows … intro.mspx i zobacz czy Twój menadżer pobierania plików nie jest zablokowany.

niestety nie rozumiem