Problem z podajnikiem - HP DeskJet InkAdvantage 3835

Szwankuje mi podajnik w HP DeskJet InkAdvantage 3835. Przy wielu próbach drukowania dzieje się to samo - kartka albo w ogóle nie jest chwytana, albo wchodzi tylko do pewnego stopnia, drukarka drukuje “w próżnię”, po wyjęciu kartki od strony podajnika zawsze jest ona pomięta w charakterystyczny sposób. W środku nie ma zaciętego papieru. Czy można na podstawie tego opisu stwierdzić, że koszty naprawy tego typu usterki będą małe czy też duże? Niestety gwarancja już wygasła.

Najpierw kup ryzę lepszej jakości papieru i przetestuj czy to pomoże.

Mi to wygląda na to jak by cos wpadło do drukarki/zostało wciągniete z papierem i teraz tam zalega.

Zaglądałem z latarką od strony podajnika i od strony klapy z przodu i nie widać nic. Drukarka nie zgłasza też zaciętego papieru.

Być może masz problemy techniczne wskazujące zużycie sprzętu jak to z dzisiejszą elektroniką po gwarancji. Akurat u mnie nie dostrzegam, żeby było gorzej z DeskJet 4530 choć ma już trzy lata. Jedynie w czasie kwarantanny razem z siostrą drukowaliśmy kilka razy dziennie zadania domowe w czasie nauczania zdalnego co było dość męczące dla drukarki i zrobiła się wolniejsza dopóki nie odpoczęła przez wakacje, służąc tacie do drukowania faktór i innych dokumentów. Jest też po czyszczeniu i wymianie tuszu, a już drukuje sprawnie i szybko jak nowa choć za 300 złotych nie powinno się spodziewać cudów

Znalazłem serwis z darmową diagnozą i okazało się, że to bardzo pechowo zacięty papier - trzeba było częściowo rozebrać drukarkę, żeby ją naprawić. Dzięki za próby pomocy.