Problem z podłaczeniem do neta - brak adresu IP

Witam,

Wczoraj odebrałam laptopa z serwisu - było podejrzenie awarii inwertera, ale tylko mi przeczyścili kompa i coś pozmieniali w ustawieniach BIOS.

No i w domu po właczeniu kompa, nie mogę podłączyć się z netem, pomimo że siec zostaje wykryta i jest podłączona.

Jeszcze będac w serwisie po odpaleniu kompa, złapał on ich neta…

W domu mam drugiego laptopa, który także ciagnie neta bez kabla i wszystko jest ok!

Gdy uruchamiam cmd i wpisuję ipconfig/all nie wykazuje mi w ogóle mojego adresu IP, jakbym go nie miała…

Próbuje także podłaczyć się kablem (USB) i także nie ma łączności z netem, bo sam sygnał z modemu leci… :confused: - modem jest zainstalowany, sterowniki sa ok.

Juz chyba z 20 razy dawałam Napraw, i wciąż jest problem z przypisaniem adresu IP…

wyłączanie i włączanie kompa tez nic nie daje - bo tak mi radzono.

Co robić?? :frowning:

(mam neta z kablówki, modem, system Windows XP)

będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc.

pozdrawiam

Tak z ciekawości, co było objawem, że podejrzewali awarię inwertera?

To jest wifi czy kablem ?

To może być kluczem, że inne ustawienia sieciowe.

Zacząć od opisania problemu dokładniej - jakiego połączenia “nie łapie”, co pokazuje dokładnie ipconfig /all, czy w domu jest uruchomione DHCP (automatyczne przyznawanie adresu IP).

Podejrzewali uszkodzenie inwertera, ponieważ gasł mi monitor.

Pokazuje mi, że mam ograniczenie lub brak łączności.

sieć wykrywa oraz wysyła i odbiera pakiety. Siła sygnału jest najwyższa.

Gdy daję Napraw, przy Stan pojawia się: nieprawidłowy adres IP.

po wpisaniu ipconfig/all:

Nazwa hosta: toshiba

Sufiks podstawowej domeny DNS:

Typ węzła nieznany

Routing IP nie właczony

Serwer WINS Proxy nie właczony

Karta Ethernet Połaczenie sieci bezprzewodowej:

Sufiks DNS konkretnego połączenia:

Opis: Atheros AR5005G Wireless Network Adapter

Adres fizyczny: 00-19-7D-07-H3-B9

DHCP włączony

Autokonfiguracja właczona

Adres IP autokonfiguracji: 169.254.28.33

Maska podsieci: 255.255.0.0

Brama domyślna: 169.254.28.33

z netem łacze sie przez wifi, ale także podłaczam kablem do modemu, w obu przypadkach ten sam problem.

Nie został przyznany prawidłowy adres IP. Jesteś pewna, że jest wpisany poprawny klucz sieciowy (WEP, czy inny WPA), nie został zmieniony adres MAC k.sieciowej itp. ?

jestem pewna, zresztą ponownie wpisywałam klucz ponownie, bo sama to podejrzewałam…

i dalej nic

co do adresu MAC, to nie mam pojęcia - a jesli cos mi skopali w serwisie, to nawet nie wiem jak to sprawdzić… :confused: , ja nic nie zmieniałam, przed oddaniem laptopa do serwisu wszystko było ok, :frowning:

Dodane 07.09.2009 (Pn) 11:02

problem zażegnany i rozwiązał się zupełnie sam. Po prostu odpalam dziś kompa i połączenie jest… :wink:

Ale wcześniej otrzymałam poradę od fachowca, by odinstalować kartę sieciową, więc piszę to, jakby ktoś miał kiedyś podobny problem.

pozdrawiam.