Problem z połączeniem do sieci - PLUS LTE/ Huawei E5373

Witam!

Dziś dotarł do mnie mobilny Internet Plusa LTE wraz z modemem Huawei E5373.

Karta SIM była już włożona. Podłączyłem do laptopa. Wpisałem klucz( WIFI Key) 

Stan: Połączono (Brak dostępu do Internetu) 

 

Wskaźnik mocy sygnału sieci świeci się na czerwono - brak sygnału sieci . 

Po wejściu do panelu PLUSa , klikam Połącz, bez skutku. 

 

Karta może być nieaktywowana? Internet zamawiałem kurierem. 

Jakies propozycje?

Może to oczywistość, ale po pierwsze warto się upewnić, czy mamy zasięg LTE Plusa:

Zasięg jest na 100%. 

Zwykle aktywacja SIM dokonuje się w momencie dostarczenia do operatora podpisanych dokumentów i stwierdzeniu ich prawidłowości. Zadzwoń do BOK.

Dzwoniłem, ale po 45 minutach czekania poddałem się . 

Włóż kartę np do telefonu i sprawdź czy jest aktywna. Temu routerowi nie ufałbym, niedawno znajomy miał podobny problem.

Telefon jest z MicroSim. Router zaś ma normalną kartę. A reszta telefonów ma SIMLocka. 

Zobacz czy nie ma możliwości wyłamania karty do micro sim.

Wtedy nie wejdzie do modemu. 

Wyłamaną kartę można z powrotem włożyć w ramke.

Nie chcę się bawić w wyłamywanie. Źle wyłamię i będę musiał chodzić do PLUSa i czekać na nową.