Problem z połączeniem do sieci - PLUS LTE/ Huawei E5373


(Green12) #1

Witam!

Dziś dotarł do mnie mobilny Internet Plusa LTE wraz z modemem Huawei E5373.

Karta SIM była już włożona. Podłączyłem do laptopa. Wpisałem klucz( WIFI Key) 

Stan: Połączono (Brak dostępu do Internetu) 

 

Wskaźnik mocy sygnału sieci świeci się na czerwono - brak sygnału sieci . 

Po wejściu do panelu PLUSa , klikam Połącz, bez skutku. 

 

Karta może być nieaktywowana? Internet zamawiałem kurierem. 

Jakies propozycje?


(pio_95) #2

Może to oczywistość, ale po pierwsze warto się upewnić, czy mamy zasięg LTE Plusa:


(Green12) #3

Zasięg jest na 100%. 


(Piotrek2255) #4

Zwykle aktywacja SIM dokonuje się w momencie dostarczenia do operatora podpisanych dokumentów i stwierdzeniu ich prawidłowości. Zadzwoń do BOK.


(Green12) #5

Dzwoniłem, ale po 45 minutach czekania poddałem się . 


(Longhorn2009) #6

Włóż kartę np do telefonu i sprawdź czy jest aktywna. Temu routerowi nie ufałbym, niedawno znajomy miał podobny problem.


(Green12) #7

Telefon jest z MicroSim. Router zaś ma normalną kartę. A reszta telefonów ma SIMLocka. 


(Longhorn2009) #8

Zobacz czy nie ma możliwości wyłamania karty do micro sim.


(Green12) #9

Wtedy nie wejdzie do modemu. 


(Piotrek2255) #10

Wyłamaną kartę można z powrotem włożyć w ramke.


(Green12) #11

Nie chcę się bawić w wyłamywanie. Źle wyłamię i będę musiał chodzić do PLUSa i czekać na nową.