Problem z połączeniem do sieci telewizora Samsung UE40K5502

Dobry wieczór wszystkim.

W dniu dzisiejszym spotkał mnie dość dziwny problem z którym nie potrafię sobie poradzić.
Posiadam telewizor Samsung UE40K5502, oraz router TP-Link TL-WR940N.
Problem polega na tym, iż nie mogę połączyć telewizora z internetem. Problemu z siecią nie ma, inne urządzenia bez problemu się z nią łączą.
Posiadam nawet drugi identyczny telewizor w pokoju obok i na drugim tv nie było problemu z połączeniem.
Na pierwszym egzemplarzu jednak wyskakuje:

  1. “Błąd automatycznych ust. IP. ręcznie skonfiguruj IP …” - spróbowałem ręcznie wpisać wszystkie adresy - błąd się powtarzał.
  2. Oprócz propozycji ręcznego skonfigurowania IP wyskakuje “Upewnij się, że serwer DHCP jest wł. w ust. sieci bezprzewodowej” - skoro drugi TV łączy się z siecią to ten problem raczej nie występuje.
  3. Prośba o sprawdzenie poprawności hasła - sprawdzałem 3 razy - hasło jest poprawne.

Nie mam pomysłów co może być nie tak, w poniedziałek planuje zadzwonić do Samsunga ale do tego czasu może ktoś z Was, będzie miał jakiś pomysł jak połączyć ten telewizor z internetem,
Dodam tylko, że na poprzednim routerze obydwa telewizory bezproblemowo łączyły się z siecią, po zmianie routera jeden z nich ma problem.

Pozdrawiam.

Ja bym zaczął od sprawdzenia, jak w routerze jest ustawiony zakres DHCP, i czy przypadkiem nie ma konfliktu adresów IP.

  1. Otwórz ten telewizor, który się łączy z siecią i przepisz na kartkę wszystkie jego ustawienia sieciowe. Potem wpisz je do tego telewizora, który się z siecią nie chce łączyć.
  2. Zawsze możesz ustawić adresy sieciowe bez DHCP (na sztywno)

Panowie, wszystko co poleciliście sprawdziłem. Konfliktu IP nie było, ustawienia były dokładnie takie same na obydwu telewizorach.
Rozwiązaniem problemu było odłączenie TV od prądu na 15 minut. Po ponownym podłączeniu udało się połączyć z siecią :slight_smile:
Dziękuje za pomoc.