Problem z połączeniem internetowym

Witam !

W tym wątku chciałbym prosić użytkowników forum o pomoc.

Router : Orange Livebox

Karta sieciowa : NVIDIA nForce Networking Controller

A więc tak :

2 dni temu w Orange prawdopodobnie nastąpiła jakaś awaria (dzień później pytałem się znajomych korzystających z tego samego internetu-też nie mieli), cały dzień nie było dostępu do internetu. Na drugi dzień wstając rano sprawdziłem czy jest internet. Okazało się że tak. Poszedłem do szkoły. Po przyjściu sprawdziłem czy wszystko działa. Play Station 3 jest połączone z tym Liveboxem przez Wi-Fi i internet na PS3 działał (grałem z kumplem przez sieć). Telefon komórkowy również łączy się z tym routerem przez Wi-Fi tak samo jak i netbook z którego piszę i na nich równiez wszystko działa. Problem jest jednak z komputerem stacjonarnym (Windows XP). Internet jest, tak jak wyżej wspomniałem, wszystkie diody świecą się na zielono na Liveboxie, a na stacjonarnym taka niespodzianka: http://pl.tinypic.com/r/2lk7n82/5

Przy połączeniu lokalnym 2 widać że jest Ograniczenie lub brak łączności. I co teraz ?

Niewiem czego to wina.

Strony internetowe rówież się nie otwierają.

Jeżeli wiecie jak rozwiązać ten problem to prosiłbym o pomoc.

Z góry dziękuję i pozdrawiam !

Przemek

Klikałeś - Napraw ? Nad przyciskiem Szczegóły masz info o tym że router nie przypisał adresu sieciowego - co masz po kliku w Szczegóły ? System jest skonfigurowany do automatycznego uzyskiwania adresu sieciowego , livebox również przypisuje adresy automatycznie ?

Klikałem napraw - nie da się naprawić ponieważ nie można wykonać pierwszej czynności naprawy - Odnawianie adresu IP.

W zakładce szczegóły mam :

Adres fizyczny : mam ( niewiem czy pisać )

Adres IP : mam

Maska podsieci : mam

Brama domyślna : pusto

Serwer DNS : pusto

Serwer WINS : pusto

Wszystko jest ustawione na automatyczne

Dodane 16.11.2013 (So) 15:23

Zrobiłem też skan Avastem żeby sprawdzić czy coś nie blokuje, wykryło 2 pliki zarażone które z automatu usunęło, również nie pomogło. Sterowniki do karty sieciowej - najnowsze.

Kliknij klawisze Window+R > wpisz : cmd > OK > wpisz :

ipconfig /all [Enter]

Podaj zrzut z okna (jeżeli adres IP jest inny niż 192.168.x.x np 92.123.xxx.xxx to możesz go zamaskować)


Usługi (services.msc) : Klient DHCP I DNS są uruchomione i uruchomiane automatycznie ?

Screen : http://pl.tinypic.com/r/f1ckrp/5

Dodane 16.11.2013 (So) 16:00

Niewiem gdzie sprawdzić te usługi. Ale na screenie wszystko widać.

Z opisu i informacji wynika że komputer nie otrzymuje poprawnie konfiguracji (system sobie ustawia autoconfiga w tej sytuacji)

  1. Wyłącz modem z zasilania poczekaj parę sekund odpal ponownie - Sprzęt z orange tak ma czasem że ma problem z przydzielaniem IP

  2. Jeżeli to nie pomoże to ustaw sobie ręcznie koniurację - przepisz ustawienia ze sprzętu który ci się łączy poprawnie w IP zmieniając tylko ostatnią cyfrę

  3. Jeżeli nadal nie działa wyciąg kabel i zmień port w modemie - przy okazji wyciąg z kompa i podepnij jeszcze raz. Ewentualnie podłącz notebooka do tego kabla czy otrzymasz poprawne ustawienia

  4. Może też być problem z sterownikami karty (sprawdź czy nie zainstalowała się jakaś aktualizacja) jeżeli tak to zrób przywracanie systemu

  1. Nie dało rezultatu.

  2. Spróbuję ale gdzie znajde tą ręczną konfigurację ?

  3. Również spróbuję

4.Ze sterownikami powinno być wszystko ok, nie było żadnej aktualizacji

Dodane 16.11.2013 (So) 16:23

  1. Zadziałało ! Dziękuje bardzo za pomoc w odzyskaniu internetu ! Widocznie podczas awarii w Orange coś się stało z tym portem , niewiem ale ważne że działa i mam internet. Jeszcze raz bardzo dziękuje za pomoc !

Pozdrawiam Przemek

Przemczi , zgodnie z regulaminem, który zaakceptowałeś podczas rejestracji, proszę dokonać zmiany tytułu na taki, który wstępnie opisze problem, w przeciwnym razie temat zostanie przeniesiony do kosza.