Witam koledzy i koleżanki.
Kilka dni temu zakupiłem na pewnym portalu modem HUAWEI e1750. Dokonałem instalacji zgodnie z instrukcją oraz wpisałem konfigurację sieci która dotyczy sieci Play.
(numer dostępowy: *99#***1# ; nazwa użytkownika: brak; hasło: brak; APN: internet). Łączenie z siecią wykonywane jest za pomocą oprogramowania dostarczonego przez producenta. W dniu wczorajszym jednak pojawiły się problemy dotyczące łączenia z siecią. W chwili gdy wybieram “połącz” wyskakuje okno w którym ciągle widnieje informacja o dodawaniu komputera do sieci. Diody w modemie migają na kolor niebieski oraz czasami na zielono. Oprogramowanie dodatkowo pokazuje siłę sygnału, więc wykluczam problem dotyczący zasięgu. Zaznaczam że do wczorajszego dnia modem pracował bardzo dobrze. Czy jest możliwość że modem mógł ulec uszkodzeniu (Firmware)? Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to prosiłbym o wszelkie sugestie.
Pozdrawiam i podziękowania za wszelkie odpowiedzi