Problem z połączeniem / router TP-Link

Witam

Mam problem z siecią,a konkretnie z połączeniem.Router TP-Link,a dostawca to 2-0 internet provider.Mamy sieć na mieszkaniu,podpięte są dwa kompy.Jeden stacjonarny,a drugi laptop.Na stacjonarnym net śmiga,ale na laptopie nie.Jak podłączam kabel pod laptopa to net jest,a jak próbuje bezprzewodowo się połączyć to się nie da.Łączy się z siecią laptop i na ikonce połączenia sieciowego pisze “połączona,z zaporą”.Więc widzi sieć,jest do niej podłączony,ale net nie działa.Wcześniej był problem,bo nie pobierał adresu sieciowego,ale wpisałem z tamtego kompa,zmieniając końcówkę adresu.Więc jest połączony z siecią,ale nie mogę na laptopie korzystać z neta.Karta sieciowa to Broadcom 802.11g.W czym jest problem ?

Dzięki z góry za pomoc.

Pozdrawiam

Kuba

Za mało informacji.

W końcu pobiera adres ?

Nie masz antywirusa we właściwościach karty sieciowej(tam gdzie sie odhacza)?

NIe masz włączonego filtrowania po MAC ?

Jaki masz adres w LAN routera i komputera wi-fi ?

pzdr