Problem z połączeniem się do Wifi

Witam.Chciałbym zasięgnąć pomocy w sprawie takowej,iż wczoraj utraciłem połączenie z Internetem (Livbebox 2.0 od Orange) więc przeprowadziłem kolejne kroki jakie zostały mi podane w instrukcji.Wifi została zresetowane i zostały przywrócone ustawienia fabryczne.Zmieniłem ja na takie,jakie powinny być i tutaj zaczęły się problemy.Mój PC do którego jest podpięty Livebox ma dostęp do internetu tak samo jak pozostałe telefony.Inaczej ma się sprawa do pozostałych urządzeń m.in. laptopa oraz drugiego PC.Oba wykrywają sieć Wifi lecz po kliknięciu “Połącz” pojawia się błąd informujący o tym,że nie można się do niej połączyć.Przed tym zdarzeniem tzn. utracie połączenia,wszystko działa jak należy.W chwili obecnej uznałem,że nie będę dzwonił do supportu,ponieważ może to być wina tych dwóch urządzeń.Czy jest wina np karty sieciowej czy też muszę skonfigurować Liveboxa?

W komputerach, które nie mogą połączyć się z siecią, w “Zarządzaniu znanymi sieciami” musisz kliknąć w swoją sieć WiFi i “zapomnij”. Potem skonfiguruj połączenie ponownie.

Zadziałało.Dziękuję bardzo.