Problem z połączeniem wifi

Proszę o możliwie prostą odpowiedź, jestem amatorem w tym temacie.
Wifi działa bez zarzutu do momentu połączenia sie z nim mojego laptopa. Połączę, włączę internet na kilka minut i nagle wszystko się psuje, pojawia się żółty trójkąt z wykrzyknikiem obok ikony wifi, na innych urządzeniach już w tym momencie też nie działa. Rozwiązaniem jest wyłączenie i włączenie routera, ale jest to bardzo uciążliwe kiedy po 3 minutach pracy na internecie trzeba to zrobić znowu. Może muszę pozmieniac jakieś ustawienia w laptopie?

1 polubienie

Zacznij od sprawdzenia czy masz nowsze oprogramowanie dla routera.

Hej,

Dobrze też napisać, jaki to dokładnie model routera oraz laptopa i dodać, od jakiego operatora jest wspomniane łącze.

Pozdrawiam,
Dimatheus

1 polubienie

W jaki sposób mogę to zrobić?

Np. po modelu routera na stronie producenta, czasem ważna jest wersja router np. v1, v2, v3, v4, v5, v6, v7, v8

I np. router v1 jest z 2012 i po 2013 nie miał już aktualizacji producenta a np. obecnie aktualizacje ma wersja 5 lub nowsza (np. z 2016-17 a routery np. są z 2015-16).

laptop lenovo g50-30
router 8 level wrt 300 smart
operator plus

1 polubienie

Jak masz internet Plusa podłączony do tego routera?

Hej,

Najnowsze oprogramowanie układowe pochodzi z 2016 roku, mimo wszystko warto sprawdzić, czy właśnie najnowsza wersja jest zainstalowana. http://www.8level.pl/?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=52&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=2#

Jesteś w stanie sprawdzić - na przykład przy pomocy programu Speccy bądź HWInfo, jaka karta WiFi jest zainstalowana w laptopie?

Czy masz zainstalowane jakieś programy zabezpieczające - antywirur, firewall? Jeśli tak, to jakie?

Pozdrawiam,
Dimatheus