Problem z połączeniem z routerem TP Link WR543G

Witam!

Mam pewien wielki problem.

Otóż od 2 lat posiadam router TP Link WR543G. Działał bez zarzutu aż do zeszłego tygodnia, kiedy nagle zostało zerwane połączenie z internetem na każdym PC’cie. Byłem pewny, że to problem po stronie mojego dostawcy (bo często występują takie) ale po braku neta przez kilka godzin, podłączyłem do jednego PCta bezpośrednio sam modem. O dziwo uzyskał połączenie z internetem, dlatego więc postanowiłem, że zresetuje Router tym przyciskiem RESET z tyłu. Zrobiłem tak i podłączyłem router kablem do jednego PCta, wywołałem adres 192.168.1.1 no i brak połączenia z routerem. Sieć niezidentyfikowana. Nie mam pojęcia co się stało. Próbowałem podłączać do innych PCtów, przez inne gniazdka, zero poprawy.

Proszę o dokładne wytłumaczenie, i pomoc w naprawieniu tej poprawy, bo mi brak pomysłów (o sieciach wiem bardzo dużo(moja specjalizacja w szkole)) dlatego zrozumiem wszystko co napiszecie :wink:

Pozdrawiam

EDIT

Problem udało się rozwiązać. Jeśli wystąpią jeszcze jakieś anomalie to napisze tu o tym.

Żeby się połączyć z routerem musisz w komputerze ustawić adres IP w podsieci 192.168.1.0/24 czyli np. 192.168.1.2.

myslę że sie ruterek z fajczył ma takie objawy:)

co do resetu ruterka to powinien wysyłać SSID jakie kolwiek a nie SIEC NIEZIDENTYFIKOWANA coś jest nie tak.

a tak wo góle polski poziom nauczania w szkolach jest na tak niskim poziomie

że niechwaliłbym sie na twoim miejscu że uczysz się sieci w szkole :wink:

przynajmniej ja bym tak zrobił:)