Problem z ponowną instalacją drukarki HP Photosmart 7260

Witam. Po sformatowaniu komputera mam problem z instalacja sterownika do drukarki HP 7260. Pojawia sie żądanie plików hpzr… Kilka udało mi się ściągnąć z sieci, lecz potem woła o pewne pliki z rozszerzeniem .dat, które sa nieosiągalne. Ściągnałem kilka wersji sterowników, żaden nie działa. Pamiętam, że poprzednia instalacja także nie była łatwa, ale jakoś się udało. Teraz wszystko na nic. Drukarka do śmieci? Prosze o wskazówki. Dzięki.

Jaki posiadasz system operacyjny ?

Po instalacji systemu operacyjnego zainstalowałeś sterowniki do płyty głównej ?

Windows XP MediaCenter Edition Service Pack 2. Chodzi na Sony Vaio VGN-FE11M Intel Core Duo T2300,1.66GHZ. 1 GB RAM, NVIDIA GeFOrce Go7400 Turbo Cache 256 Mb. Osobno sterwonikow do płyty głównej nie instalowałem. System instalowałem z recovery disc otrzymanego z notebookiem. Szczerze mówiąc jestem laikiem wtej materii. Wszystko poza drukarka zainstalowało sie OK.

Odinstaluj wszystko, co związane jest z tą drukarką (wcześniej drukarka musi zostać odłączona od komputera).

Następnie pobierz i zainstaluj te strowniki:

ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software3/ … 53_plk.exe

(Po ściągnięciu uruchom program. Sterowniki zostaną wypakowana do wskazanego folderu.

Postępuj zgodnie z sugestiami programu instalacyjnego za wyjątkiem automatycznego pobierania aktualizacji i instalacji innych elementów niż sterowniki - tzw. instalacja minimalna).

Dziekuję Karmazyn, ale nie udaje się. Zaczyna instalować, lecz za moment wyświetla sie - the system cannot find the specific files. Po zatwierdzeniu rozpoczyna sie odinstalowanie dotychczas zapisanych danych i prosba o restart. Podczas unzipu sciagnietego pliku i dalej nie ma tez mozliwosci wyboru minimalnej instalacji, zatwierdzasz tylko licencje i leci dalej, az do feralnego momentu. Nie mam juz do tego cierpliwosci…

indante

P³yta g³ówna:

Typ procesora Mobile DualCore Intel Pentium M, 1666 MHz (10 x 167)