Problem z ponowna rejestracja neostrady

Witam mam problem z neo, stawiałem system na nowo i niby wszystko git ale mam problem z uzyskaniem numeru ID i PIN. Kiedy wchodze na strone www.rejestracja.neostrada.pl i wypełniam formularz w ktorym trzeba wpisac nr. zamówienia, nr. telefonu i nr. pesel

mam problem z nr.zamówienia nie wiem skąd go wziąść na umowie jest numer co wyglada tak

TU/0000/000/000000000000 , ale jest chyba z dlugi bo caly nie wchodzi mi w rubryke.

Moze wystarczy wpisać go tylko część albo to nie o ten numer chodzi prosze o pomoc z góry THX.

najlepiej zadzwoń do neo na 0800102102 (albo 0801102102 - zawsze z PZU mi sie myli…) Miła obsługa poprosi cie o dane klienta numer ewidencyjny (na fakturce za telefon) i pokieruje co i jak.

Jak już wcześniej się rejestrowałeś to teraz już nie musisz!

Po prostu zamiast wybierać opcję “jestem nowym użytkownikiem” wybierz “mam już hasło logowania i coś tam”

w ostatnim kroku.

I tam musisz wpisać swój login kończący się @neostrada.pl i hasło. Obydwie żeczy uzyskałeś wcześniej podczas rejestracji.

Zacznijmy od tego czy masz gdzieś zapisane takie dane jak nazwa użytkownika i hasło … domyślam się że nie ale jeśli tak to postępuj jak napisał kolega “Frozenox” powyżej.

Jeśli nie masz tych danych to niestety trzeba dzwonić do TP na 0800-102-102 … tam popytają Cię trochę o dane jak nr tel itp. a potem spytają w czym problem.

Po opisaniu Pan/i powinna Ci zaproponować utworzenie nowego zgłoszenia serwisowego na zgubiony ID i PIN i po tym (o ile dobrze pamiętam) w ciągu 4 godzin ktoś z TP do Ciebie oddzwoni i przez telefon poda Ci twój ID i PIN.

Następnie w połączeniu z internetem zamiast swoich normalnych danych wpisujesz

użytkownik: rejestracja@neostrada.pl

hasło: rejestracja

Z tymi danymi powinno Cię połączyć i pozwolić na wejście na stronę

https://www.tp.pl/slr/pl/neostrada/konto_tp

albo jak kto woli

panel.neostrada.pl

Tam logujesz sie ze swoim ID i PIN. W panelu możesz odczytać swoją nazwę użytkownika i ustawić sobie nowe hasło.