Witam mam problem z neo, stawiałem system na nowo i niby wszystko git ale mam problem z uzyskaniem numeru ID i PIN. Kiedy wchodze na strone www.rejestracja.neostrada.pl i wypełniam formularz w ktorym trzeba wpisac nr. zamówienia, nr. telefonu i nr. pesel
mam problem z nr.zamówienia nie wiem skąd go wziąść na umowie jest numer co wyglada tak
TU/0000/000/000000000000 , ale jest chyba z dlugi bo caly nie wchodzi mi w rubryke.
Moze wystarczy wpisać go tylko część albo to nie o ten numer chodzi prosze o pomoc z góry THX.
najlepiej zadzwoń do neo na 0800102102 (albo 0801102102 - zawsze z PZU mi sie myli…) Miła obsługa poprosi cie o dane klienta numer ewidencyjny (na fakturce za telefon) i pokieruje co i jak.
Zacznijmy od tego czy masz gdzieś zapisane takie dane jak nazwa użytkownika i hasło … domyślam się że nie ale jeśli tak to postępuj jak napisał kolega “Frozenox” powyżej.
Jeśli nie masz tych danych to niestety trzeba dzwonić do TP na 0800-102-102 … tam popytają Cię trochę o dane jak nr tel itp. a potem spytają w czym problem.
Po opisaniu Pan/i powinna Ci zaproponować utworzenie nowego zgłoszenia serwisowego na zgubiony ID i PIN i po tym (o ile dobrze pamiętam) w ciągu 4 godzin ktoś z TP do Ciebie oddzwoni i przez telefon poda Ci twój ID i PIN.
Następnie w połączeniu z internetem zamiast swoich normalnych danych wpisujesz