#include
#include
#include
using namespace std;
int i, j, Skala, Kredyt;
int Plansza[3][3] = {{0, 0, 0},
{0, 0, 0},
{0, 0, 0}};
void main()
{
for(;
{
i=j=Skala=0;
cout << “1zl - gra w jedej poziomej lini srodkowej” << endl;
cout << “5zl - gra w trzech liniach poziomych” << endl;
cout << “10zl - gra we wszystkich poziomych i pionowych” << endl;
srand(static_cast(time(NULL)));
cout << “PROGRAM PODPIETY POD MASZYNE, SPRAWDZA TABLICE”;
Kredyt = 0;
for (i=0; i<3; i++)
{cout << endl;
cout << endl;
for(j=0; j<3; j++)
switch(rand()%5)
{
case 0: Plansza_[j] = 1; cout << "1 "; break;_
case 1: Plansza_[j] = 2; cout << "2 "; break;_
case 2: Plansza_[j] = 3; cout << "3 "; break;_
case 3: Plansza_[j] = 4; cout << "4 "; break;_
case 4: Plansza_[j] = 5; cout << "5 "; break;_
};
}; cout << endl;
cout << “Skala 1/5/10”;
cin >> Skala;
switch(Skala)
{
case 1: for (i=0;i<1;i++) if (Plansza_[j]==Plansza__[j+1]==Plansza__[j+2])_
{
cout << endl;
cout << “Wygrana + 30”;
Kredyt += 30;
};break;
case 5: for (i=0;i<3;i++) if (Plansza_[j]==Plansza__[j+1]==Plansza__[j+2])_
{
cout << endl;
cout << “Wygrana + 30”;
Kredyt += 30;
};break;
case 10: {for (i=0;i<3;i++) if (Plansza_[j]==Plansza__[j+1]==Plansza__[j+2])_
{
cout << endl;
cout << “Wygrana + 30”;
Kredyt += 30;
};
for (j=0;j<3;j++) if (Plansza_[j]==Plansza[i-1][j]==Plansza[i-2][j])_
{
cout << endl;
cout << “Wygrana + 30”;
Kredyt += 30;
};
}; break;
default: cout << “cos do bani”; break;
};
cout << endl << Kredyt;
getch();
};
}
Program jest częścią większego programu na zaliczenie w szkole ( maszyny do gier), skopiowałem tylko wadliwy element
Podejrzewam że błąd jest gdzieś w drugim switch() tym ze stawką bo wyniki decydujący o wygranej nie pokrywają się z widzialną linią na ekranie.
Już nie mam pomysłu jak przerobić algorytm by wyniki porywały się z tym co wyskakuje na ekranie. Z góry dzięki za pomoc.