Problem z portami

Dobry, po zmianie dostawcy mam problem z portami.
Firewall port odblokowany, w routerze też (raczej poprawnie), statystyczny ustawiony i dalej nie trybi.

Zdj. z konf routera

Dzwoniłem do dostawcy i niby twierdzi że u niego wszystko jest okej.
Jakieś pomysły?

System: win 10
Antywirus: Panda
Router: Huawei HS8546V
IP: stałe

No to upewnić się, czy rzeczywiście masz zewnętrze IP. Jaki dostawca? Próbowałeś z wyłączonym programem antywirusowym/firewallem na komputerze? Upewniłeś się, że masz takie IP na komputerze jak ustawione w przekierowaniu?

zewnętrze IP - Tak
Próbowałeś z wyłączonym programem antywirusowym/firewallem na komputerze - Tak
Upewniłeś się, że masz takie IP na komputerze jak ustawione w przekierowaniu? - Tak

I dalej bez zmian.

Pozostaje wina dostawcy, pewnie w konia mnie robi jak zawsze…

To czy coś trybi czy nie trybi można sprawdzić min. programem zenmap/enmap.

Dla przypomnienia.


Jeśli masz adres WAN z tej puli nie będzie działać.