Dobry, po zmianie dostawcy mam problem z portami.
Firewall port odblokowany, w routerze też (raczej poprawnie), statystyczny ustawiony i dalej nie trybi.
Zdj. z konf routera
Dzwoniłem do dostawcy i niby twierdzi że u niego wszystko jest okej.
Jakieś pomysły?
System: win 10
Antywirus: Panda
Router: Huawei HS8546V
IP: stałe
No to upewnić się, czy rzeczywiście masz zewnętrze IP. Jaki dostawca? Próbowałeś z wyłączonym programem antywirusowym/firewallem na komputerze? Upewniłeś się, że masz takie IP na komputerze jak ustawione w przekierowaniu?
zewnętrze IP - Tak
Próbowałeś z wyłączonym programem antywirusowym/firewallem na komputerze - Tak
Upewniłeś się, że masz takie IP na komputerze jak ustawione w przekierowaniu? - Tak
I dalej bez zmian.
Pozostaje wina dostawcy, pewnie w konia mnie robi jak zawsze…