Problem z prędkością Neostrady po migracji

Witam, mam pewien problem z prędkością Neostrady.

Dwa lata temu założyłem Neostrade 128 kbps. W tym roku miała kończyć się umowa, więc podpisałem aneks który przedłuża umowę na kolejne dwa lata przy prędkości 1 Mb/s. Krótko mówiąc podwyższyłem sobie prędkość.

Umowe podpisałem dwa dni temu, wczoraj we właściwościach połączenia pokazywało już prędkość 1,3 Mb/s, jednak w praktyce transfer nie wychodzi ponad 256 kbps. Po przetestowaniu prędkości mam parametry takie jak w Neo 256 (pobieranie 32 KB/s wysyłanie 16.KB/s). Nic nie robiłem w senie zmiany ID itp.

Co może być tego przyczyną ? Czy za kilka dni będę miał naprawdę 1 Mb/s ?

Najlepiej zadzwon na infolinię TPSA i tam przedstaw swoj problem. Ja nigdy nie przedluzalem umowy tylko wypowiadalem i zamawialem nowa z lepsza promocja (ale na inna osobe/firme to musialo byc) W takiej sytuacji tworzylem nowe konto z danymi jak na nowej umowie. Nie wiem jak wyglada sprawa przy przedluzaniu umowy. Jednak jesli na aneksie bedziesz mial nowy nr umowy czy cos takiego to z pewnoscia bedziesz musial stworzyc nowe konto (badz zaktualizowac ale nie wiem czy sie da ja zawsze tworze nowe).

W twoim wypadku musisz ponownie zarejestrować usługę zgodnie z danymi z aneksu. Gdy łączysz przy użyciu danych ze starej umowy (nazwa użytkownika i hasło) automatycznie twoja prędkość mimo prawidłowego synchro jest zaniżana przez serwer dostępowy. Gdy zarejestrujesz ponownie zarejestrujesz usługę na danych z aneksu powinno być już dobrze :wink:

Dzwoniłem na infolinię, dowiedziałem się że nie musze się ponownie rejestrować, a proces migracji cały czas trwa. Mam poczekać 48 godzin. Zastanawiam się tylko, czemu mimo zaniżania przędkości przez serwer dostepowy mam 256 kbps, a nie 128 jak było do tej pory.

tpsa juz dawno zwiekszyla abonentom za darmo i automatycznie predkosc ze 128 na 256. Moze po prostu nie zauwazyles tej zmiany wczesniej??

Nie załapałem się bo wtedy miałem daleko do końca umowy. Byłem jednym z nielicznych pozostałych ze 128 kbps :smiley:

ehh ja to mam jeszcze wiekszego pecha bo palce za neta 5 mb a w okolicy gdzie mieszkam kable maja przepustowosc niewieksza jak 3 mb:D

Absolutnie nie musisz przeprowadzać ponownej rejestracji. Jednym słowem ze swojej strony nie robisz nic, czekasz tylko na zwiększenie prędkości, ale jeśli już Ci się wyświetla 1,3 Mbit to znaczy, że już masz synchronizację z centralą na 1024 kbit/s. Niemniej jednak jeśli nie masz takiej prędkości to zadzwoń na 0800102102 i poproś o restart portu. Pozdrawiam

Powiedziano mi ze port jest już przekonfigurowany, tylko na loginie jeszcze ciągle jest 256. Myśle więc że wtedy kiedy podnosili prędkośc każdemu ze 128 na 256 to mi tylko na loginie przestawili, a portu nie i dlatego miałem 128. Teraz pozostaje mi tylko czekać.

Faktycznie może tak być, bo przy migracjach NEO pojawiało się dużo błędów ze zwiększeniem prędkości osobom, które miały w marcu 2007 automatycznie zwiększaną prędkość ze 128 na 256. Jeśli umowę podpisałeś na początku maja to pewnie najszybciej od 1 czerwca wejdzie aneks w życie i dopiero wtedy (jeśli do tej pory nie zostanie Ci zwiększona prędkość) będziesz mógł reklamować.

Od wczoraj 1 mb/s działa z pełną prędkością. Prestawienie trwało “troche” dłużej niż 48 godzin (tak powiedziano mi na infolinii tydzień temu) ale nie narzekam bo ludzie mają większe problemy z Neo. Tamat można zamknąć :wink:

Na przyszłosc pamiętaj o tym że predkosc podniosą ci od dnia tego od którego w umowie obowiązuje zapis,czyli jesli podpisąłes dzisiaj nową umowe z migracją wyzej a umowa zaczyna bieg 1 Czerwca to zgodnie z umową wtedy dopiero będziesz miał większa prędkosc.Oczywscie jesli ci już podniesiono to tylko dobra wola i kompetencji praciwnika że problemów nie robił.

Bo tak naprawdę to jest zapis w umowie że predkosc wzasta obniza sie od dnia obowiązywania danej umowy.