Problem z predkoscia pobierania router Netgear WNR2000

Witam!

Wczoraj zakupiłam router Netgear WNR2000, lecz mam poważny problem z jego konfiguracja. Router jest podłączony do modemu. Nie znam się na routerach.

Problem mam w zasadzie z prędkością pobierania plików. Mam w chwili obecnej internet 15Mb a podczas pobierania mam prędkość pobierania mam średnio 400 KB/s. Czy mógłby ktoś wytłumaczyć jak zwiększyć szybkość pobierania? Bardzo proszę o pomoc.

Oto wynik testu szybkości łącza

8016307.jpg

Czyżby zakup niekontrolowany? :smiley:

Nigdy nie będziesz miał - przez router - 100% prędkości taką jaką masz na zwykłym komputerze.

Przez WiFi, sygnał po mimo max kresek, zawsze będzie słabszy - nie zależnie czy będziemy 50 cm od routera czy metr.

Zasada jest też jedna - czym dalej i czym więcej przeszkód (ściany) tym gorszy sygnał(słaba prędkość).

Maz kupił nowy bo zmieniliśmy dostawce neta :slight_smile:

Problem z prędkością jest akurat na komputerze w którym używam neta przez kabel.

Ivona85 ,

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Hmmm, ja bym posprawdzał, wszelkie ustawienia w routerze, ale i w zaporze Firewall - być może coś ogranicza.

Ew. zresetować jeszcze raz modem i ustawienia - próbować.

Przepraszam, że panią pomyliłem z “płcią” przeciwną…! #-o ![-o<

gruby7 , co do płci to nic się nie stało :slight_smile:

Znalazłam w innym wątku forum linka żeby sprawdzić pobieranie http://www.noc.gts.pl/

Na wyżej wymienionym linku przykładowe pliki ściągają się znakomicie. Z vortalu tez. Czy ktoś z Was ma pomysł czemu prędkość może być dużo niższa przy ściąganiu np.z chomikuj? Przy poprzednim routerze (Zyxel) prędkość pobierania nawet z chomika była prawidłowa.