Problem z prędkością połączenia

Witam!

Od 1 grudnia posiadam internet w Netii. Przeszedłem do niej z Neostrady. W Neo miałem modem Sagem F@st 800 z prędkością 1,3 Mb/s. Umowa w Netii jest na 2 Mb/s. Od Netii nie dostalem zadnego modemu tylko korzystam z tego od Neostrady. Ale połączenie jest dalej 1,3 Mb/s. Czy to jest wina modemu? Może nie obsługuje on już 2 mega? W Netii zamówiłem też router, który ma przyjść kurierem.

Co do modemu to na 100% obsługuje on większą prędkość. Może sterowniki albo pozostałości po oprogramowaniu neostrady są w windowsie?

Trudno mi powiedzieć

Hey! A dlaczego szukasz pomocy tutaj, na forum? Zadzwoń do Netii i wszystkiego się dowiesz. Słuchaj, miałem podobny problem. W październiku przedłużyłem umowę z neostradą i zwiększyłem łącze z 1024 na 2048, które miało obowiązywac od stycznia 2010 r. Nowe łacze włączyli mi jednak od razu, z tym że test pokazywał tylko 1000 Mb zamiazt 20048. Dzwoniłem do neostrady. Technik mi wszystko wyjaśnił. Powiedział, że nowe łącze włączyli w centrali, ale nie przełączyli mi w skrzynce w terenie nowego światłowodu o większej przepustowości i dlatego stary światłowod od starego łącza nie pozwala przepuścić mocy większego łącza. Kazali czekać do stycznia, bo od tego czasu obowiązuje mnie umowa i oni spokojnie w tym czasie przełączą mnie na nowy światłowód. W tej chwili jest początek grudnia i ja juz cieszę się nowym łaczem które wynosi od 2050 do 2300, testy pokazuja różne wyniki, ale zawsze szybkość łącza jest ponad normę 2048. Może u ciebie jest podobna sytuacja, zadzwoń do netii i napisz tu, co u ciebie było, jak wszystko się wyjaśni, ok? Zastanawiam się tylko, po co zdradziałeś neostradę, było coś źle? Jeśli internet masz na kablach telefonicznych neostrady, to teraz możesz mieć jakieś problemy, choć niekoniecznie, bo telekomunikacja wcale nie będzie ułatwiała pracy Netii, to konkurenci

Problem w tym, ze dodzwonić się do netii to istna paranoja. Gdy zadzwonie to 5 razy przełączają mnie do innych działów a na koncu i tak nie mogę się dodzwonić.

No kurczę, to tak Netia traktuje klientów, że dodzwonić się nie można? Minus dla Netii. Musisz się jakoś dodzwonić, na forum ciężko uzyskać pomoc, każdy pisze co innego, życzę powodzenia, napisz, jak uzyskasz pomoc, ok? darmik24@go2.pl