Problem z programem Ceedo na Seagate FreeAgent Go 160 GB


(Scr) #1

Mam zewnętrzny dysk Seagate FreeAgent Go 160 GB z preinstalowanym programem Ceedo. Do wczoraj dysk działał bezproblemowo. Gdy go wczoraj podłączyłem pojawiły się dwa następujące po sobie komunikaty: „Aplikacja lub biblioteka DLL nie jest poprawnym obszarem systemowym Windows NT. Sprawdź to z dyskietką instalacyjną.” Po kliknięciu w przycisk OK. pojawia się komunikat: „Error Loading Library: Languages DLL".

Podczas próby uruchomienia bezpośrednio z dysku programu Ceedo otrzymałem komunikat:

Internal Error 105. The Server is missing the version parameter. Please notify Ceedo support team about this message”.

Proszę o informacje jak przywrócić sprawność programu Ceedo. Wydaję się rozsądna reinstalacja wspomnianego programu – ponieważ jednak nie posiadam płyty instalacyjnej (był on preinstalowany na dysku) proszę o informację co mam robić?

Na stronach producenta programu (Ceedo) są informacje o podobnych sytuacjach i sugestie do przeinstalowania programu. Porady te tyczą się jednak użytkownika korzystającego z wersji trialowej mnie natomiast interesuje praca z programem na którego nie jest nałożony żaden limit czasu – jednym słowem przywrócenie stanu sprzed awarii.

Czy ktoś z Was zetknął się z podobnym problemem? Będę wdzięczny za sugestie i porady.

Pozdrawiam

LK

-- Dodane 15.04.2009 (Śr) 22:23 --

Problem rozwiązany. Po przeinstalowaniu Ceedo program dał się odinstalować i powtórnie zainstalować tym razem już w pełni poprawnie. Pełnie szczęścia psuje tylko fakt że pojawił się problem przy odłączaniu dysku mimo zastosowania się do instrukcji na taką okoliczność zamieszczonej na stronach Seageta nie ma efektów – urządzenie wciąż jest zajęte.

Jeżeli ktoś maił już taką sytuacje to jestem otwarty na sugestie