Problem z programem outlook ekspress back up 6.5

Witam

Chciałem sobie zrobić format dysku i przed tym zrobić backup outlooka. Przed formatem normalnie zainstalowałem ten program i normalnie zrobiłem backup - natomiast po formacie instaluje program i wyskakuje mi błąd przy odpalaniu “Aplikacja nie została właściwie zainicjowana (0xc0000034).” Jak już ktoś pisał, program wymaga pakietu Microsoft Visual C++ Redistributable 2005, który jest dostarczany razem z programem. Niestety zainstalowałem ten pakiet i też nie działa. Czy są jakieś inne sposoby by uratować moją pocztę? Z góry dzięki i pozdrawiam.

mirinda1000 ,

Proszę zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.