Problem z przeglądaniem dysku

Witam, ostatnio nie aktualizowałem parę dni antywirusa i dzisiaj jak zaktualizowałem wykryło masę wirusów, niby pousuwało, a teraz nie mogę wejść normalnie na dyski z “mojego komputera”,bo wyskakuje komunikat “Wybierz program, którego chcesz użyć do otwarcia tego pliku”, dopiero jak wezmę opcję eksploruj to mogę obejrzeć zawartość dysku.

O to link do loga z HijackThis:

http://www.wklej.org/id/46944/

Podaj log z Combofix. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=16&t=36654

Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście podajesz tylko link.

http://wklej.org/id/46954/

Wylecz pendriva lub kartę pamięci

Flash Disinfector, Perlovga Removal Tool

lub format

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj

Wklej do notatnika:

File::

C:\w98.com

K:\sal.xls.exe

C:\sal.xls.exe

J:\w98.com

H:\Autorun.exe

C:\Autorun.exe

I:\install.exe

C:\install.exe


Registry::

[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]

Z menu notatnika wybierz Plik :arrow: Zapisz jako :arrow: CFScript.txt.

Przeciągnij i upuść zapisany plik (CFScript.txt) na ikonę ComboFix.exe.

Rozpocznie się usuwanie, program wygeneruje log, dasz go na forum.

Na czas skanowania Combofixem wyłącz wszystkie antywirusy i firewalle.

Wylecz pendriva lub kartę pamięci http://www.softpedia.com/get/Security/S … Tool.shtml

Flash Disinfector http://www.searchengines.pl/index.php?s … ntry369724

lub format

Otwórz notatnik i wklej

zapisz jako CFScript.txt (zapisz by ikonka CFScript.txt była obok ikonki ComboFix.exe) >> Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe

http://img.wklej.org/images/88953CFScri … iemoes.gif

Powinno rozpocząć się usuwanie

Potem log z usuwania Combofix

:slight_smile:

http://wklej.org/id/46965/

Pendriva nie miałem w tej chwili podłączonego a G: H: oraz I: to wirtualne napędy.

W logu nic nie widzę.

Usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz instalkę Combofixa z dysku.

Przeczyść system i rejestr :arrow: CCleaner

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu :arrow: http://support.microsoft.com/kb/310405/pll

Przeskanuj obszar całego systemu Kaspersky Online Scanner Następnie daj raport na forum.

lub użyj

Dr.WEB CureIt!

trochę to trwało, o to raport z Kaspersky’ego:

http://wklej.org/id/47050/

Pobierz The Avenger, zaznacz poniższy tekst

Skopiuj :arrow: Kliknij na Paste Script from Clipboard :arrow: Execute :arrow: Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.

:!: Po wykonaniu skasuj z dysku C:\Avenger\backup.zip i wklej raport na forum C:\avenger.txt

Instrukcja programu :arrow: http://helpc.eu/viewtopic.php?f=26&t=20

http://wklej.org/id/47057/

Pliki zostały usunięte.

Dla pewności możesz przeskanować system jeszcze raz.

Dziękuje za rozwiązanie problemu :slight_smile: