Witam, ostatnio nie aktualizowałem parę dni antywirusa i dzisiaj jak zaktualizowałem wykryło masę wirusów, niby pousuwało, a teraz nie mogę wejść normalnie na dyski z “mojego komputera”,bo wyskakuje komunikat “Wybierz program, którego chcesz użyć do otwarcia tego pliku”, dopiero jak wezmę opcję eksploruj to mogę obejrzeć zawartość dysku.
O to link do loga z HijackThis:
http://www.wklej.org/id/46944/
MichaelP
(MichaelP)
31 Styczeń 2009 17:56
#2
Podaj log z Combofix . Instrukcja viewtopic.php?f=16&t=36654
Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście podajesz tylko link.
MichaelP
(MichaelP)
31 Styczeń 2009 18:18
#4
Wylecz pendriva lub kartę pamięci
Flash Disinfector, Perlovga Removal Tool
lub format
Pobierz ComboFix , ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
File::
C:\w98.com
K:\sal.xls.exe
C:\sal.xls.exe
J:\w98.com
H:\Autorun.exe
C:\Autorun.exe
I:\install.exe
C:\install.exe
Registry::
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]
Z menu notatnika wybierz Plik Zapisz jako CFScript.txt .
Przeciągnij i upuść zapisany plik (CFScript.txt) na ikonę ComboFix.exe.
Rozpocznie się usuwanie, program wygeneruje log, dasz go na forum.
Na czas skanowania Combofixem wyłącz wszystkie antywirusy i firewalle.
Leon1
(Leon$)
31 Styczeń 2009 18:20
#5
Wylecz pendriva lub kartę pamięci http://www.softpedia.com/get/Security/S … Tool.shtml
Flash Disinfector http://www.searchengines.pl/index.php?s … ntry369724
lub format
Otwórz notatnik i wklej
zapisz jako CFScript.txt (zapisz by ikonka CFScript.txt była obok ikonki ComboFix.exe) >> Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe
http://img.wklej.org/images/88953CFScri … iemoes.gif
Powinno rozpocząć się usuwanie
Potem log z usuwania Combofix
http://wklej.org/id/46965/
Pendriva nie miałem w tej chwili podłączonego a G: H: oraz I: to wirtualne napędy.
MichaelP
(MichaelP)
31 Styczeń 2009 18:35
#7
W logu nic nie widzę.
Usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz instalkę Combofixa z dysku.
Przeczyść system i rejestr CCleaner
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu http://support.microsoft.com/kb/310405/pll
Przeskanuj obszar całego systemu Kaspersky Online Scanner Następnie daj raport na forum.
lub użyj
Dr.WEB CureIt!
trochę to trwało, o to raport z Kaspersky’ego:
http://wklej.org/id/47050/
MichaelP
(MichaelP)
31 Styczeń 2009 21:18
#9
Pobierz The Avenger , zaznacz poniższy tekst
Skopiuj Kliknij na Paste Script from Clipboard Execute Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.
:!: Po wykonaniu skasuj z dysku C:\Avenger\backup.zip i wklej raport na forum C:\avenger.txt
Instrukcja programu http://helpc.eu/viewtopic.php?f=26&t=20
MichaelP
(MichaelP)
31 Styczeń 2009 21:29
#11
Pliki zostały usunięte.
Dla pewności możesz przeskanować system jeszcze raz.
Dziękuje za rozwiązanie problemu