Problem z przegrzewającym się zasilaczem


(Jas162) #1

Witam,

A więc tak. U znajomego w kompie siedzi CoolerMaster eXtreme Power Plus 550 W (taki jak mój). Od pewnego czasu tj. 3 dni jego zasilacz strasznie mocno się grzeje do tego wydaje odgłosy skwierczenia (tak jakby słychać płynący prąd). Czy to normalne :lol: ?

Ma go na gwarancji więc poleciłem mu go wymienić lub oddać. Na razie nie może bo niema kasy. Czy poza tymi wadami jest bezpieczne użytkowanie kompa z tym zasilaczem?

Z góry dzięki za odpowiedź. pozdro


(Cedar) #2

Nie jest "zawalony" kurzem?

Nie jest bezpieczne, jeśli nastąpi awaria zasilacza może pociągnąć za sobą inne podzespoły.


(Jas162) #3

Nie, nie jest zawalony kurzem.

No trudno. Będzie musiał zrobić sobie wolne od kompa :smiley:

A czy taki zasilacz był by dobry dla niego:Zasilacz Chieftec

Jego konfiguracja:

Phenom II x4 945 BE

4 GB DDR3

HD5850

samsung 500 GB

płyta główna taka jak moja

Dzięki


(Kamil2993) #4

tak.


(Jas162) #5

ok

Można zamknąć =D>