Problem z przekierowaniem portów

Witam.
Od kliku dni zmagam się z NAT’em i przekierowaniem portów.
IP mam publiczne. (Dodatkowo dopłacam za to)
IP przypisane stałe do PC
Router to Archer C6
Screen z zakładki Virtual Servers.
Zapora w windowsie na czas testów całkowicie wyłączona.
Aplikacja jak i różne strony testujące porty krzyczą dalej że porty są zablokowane (W przypadku aplikacji ze “NAT is Strict”).
Proszę o pomoc bo już nie mam pomysłu co może być nie tak.
Jeżeli czegoś nie podałem to proszę o informacje co potrzeba wtedy edytuję post.

Może router ma włączoną funkcję ALG i ta próbuje automatycznie przekierować ruch określonej usługi w nieprawidłowy sposób.

Miałem podobną sytuację z SIP ALG, włączona funkcja zablokowała działanie telefonu stacjonarnego mimo otwartego portu dla adresu ip/dns serwera SIP. Wyłączenie ALG rozwiązało wszelkie problemy.

Niestety pomimo wyłączenia tej funkcji i restartu urządzenia porty nadal są zablokowane, ale dzięki za próbę pomocy :slight_smile:

Adres widoczny na stronie:
https://whatismyipaddress.com/

pokrywa się z tym widocznym w panelu routera?

Firmware zaktualizowany do najnowszej dostępnej wersji?
Jeżeli nie, to polecam to zrobić.

Rozumiem że to ip z SS ma się pokrywać z tym 178.214.26.1?Screenshot_7

Adres 192.168.1.100 jest adresem prywatnym (wewnętrznym), wykorzystywanym często w domowych sieciach LAN.

Większość routerów domyślnie stosuje adresację 192.168.1.0/24.
Przed twoim urządzeniem jest inne na którym nie wykonano odpowiedniego przekierowania portów.