Chciałem przenieść numer stacjonarny rodziców do Play, złożyliśmy wniosek, lecz nastąpiła pomyłka przy wypełnianiu danych abonenta.
Myślałem, że obecnie umowa jest na ojca, a tak na prawdę była na mamę.
Wniosek oczywiście został odrzucony z powodu niezgodności. Tu zaczynają się schody! Play podobno nie może napisać nowego wniosku z poprawnymi danymi, ani zmienić danych w już złożonym wniosku - usilnie nalega na zmianę danych u obecnego dostawcy.
Niestety aktualny operator nie chce zmienić danych bez podpisania nowej umowy na 24 miesiące!
Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Czy jakiś inny operator może przejąć ten numer stacjonarny na zasadzie Pre-Payed?
Proszę o pilną odpowiedź bo umowa kończy się ostatniego dnia miesiąca.
Wycofaj wniosek i złóż na nowo, tego nikt ci zabronić nie może. W procedowanym wniosku nie można zmienić danych, można jedynie go wycofać, lub ponowić.
Zgłoś to do UKE.
W telefonii stacjonarnej nie funkcjonuje pre-paid.
Po pierwsze, podaj jaki masz status pierwszej umowy (podejrzewam Orange, bo troszkę się tu “zamotało”). Później dopiero możesz rozmawiać z innym operatorem.
Co do tego “zasięgu” 500 metrów czy 5 kilometrów (jaki przedział!), to tylko od Twojego domu będzie działać - chyba, że łączność jest jakoś rozwiązana przez stacje bazowe.
Tego akurat nie wiem, to by jakoś musiało działać w pętli…
Czyli generalnie: rozwiąż tą pierwszą umowę zanim pójdziesz dalej.
Dzisiaj się w końcu dowiedziałem, że to był właśnie błąd, bo gdy złożyłem wypowiedzenie poprzedniemu operatorowi, to system już nie mógł przenieść tego numeru, bo był przeznaczony do likwidacji…
Czasem strasznie trudno się dogadać i dużo zależy na jakiego konsultanta trafisz.