Problem z przeniesieniem plików z przenośnego dysku twardego na komputery

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, który przedstawiłam na załączonym screenie. Problem pojawia się również na innych komputerach/laptopach.PROBLEM

CrystalDiskInfo 7.1.1
https://crystalmark.info/download/index-e.html
Pobierz, rozpakuj , uruchom (nie wymaga instalacji)Standard Edition Portable
Pokaż SMART tego dysku.

Poguglaj sobie za numerem błędu. Odpowiedzi i rozwiązań jest od groma i kawałek :wink:

A każda z odpowiedzi i rozwiązań nie daje nic :slight_smile:

A jednocześnie screenu z Crystal DiskInfo również brak. Bardzo prawdopodobne, że jest problem z samym dyskiem. Systemu tutaj nie winiłbym.

No to masz odpowiedź. Zgodną z kilkoma pierwszymi wynikami szukania “po błędzie” z gugla…
Dysk coś trzepnięty i bez jakiś “czekdisków” się nie obejdzie.
Także nie mów, że “każda nie daje nic”, bo pisane o tym jest w wielu artykułach na wielu forach//stronach itp.

Dziękuję za wielką “pomoc”.

Zobacz…

I kurrrrde molek… pierwszy link z gugla!
Tu na forum o tym już nawet było!
Tak dużo potrzeba?!
MINUTA i ogarnięte!
No ale się nieeeeeeechceeeee przecież…
Fu**k co za leniwe te ludzie teraz się porobiły no.

Nie próbuję instalować jakiegokolwiek systemu. Jeszcze raz dzięki za “pomoc” i pozdrawiam.

To jedynie przykład. Niżej jest masę innych wariantów, przy których błąd występuje.
Wystarczy nieumiejętne odłączenie urządzenia i już masz błędy w systemie plików.
A to zaskutkuje właśnie tym komunikatem.
Troszkę samodzielności naprawdę nie zaszkodziło jeszcze nikomu.
You’re welcome :slight_smile:

Dysk jest w bardzo złym stanie i odzyskanie części plików może być niemożliwe. Dokąd możesz skopiuj to co potrzebne na inny nośnik. Możesz spróbować wykonać kopię posektorową i z niej odzyskiwać.
Dysk raczej do utylizacji.

2 polubienia