Problem z przenośną mp3

Witam mam problem z moją mp3. Ostatnio chciałem usunąć wszystkie piosenki z mp3 a więc w “Mój komputer” wziełem ten sprzęt i kliknąłem “Formatuj”. Ale teraz to mi niechce nawet znaleźć że jaki kolwiek sprzęt został znaleziony tzn. na tej mp3 były systemowe foldery a więc już ich napewno niema. Dlatego proszę o pomoc jak naprawić czy grać jakiegoś softa.

firma: MPower

model: M-04

pojemność: 1 GB

PS.: Jeśli chodzi o gwarancje to niewchodzi w rachube ponieważ już dawno minęła a do jakiegokolwiek komisu niemam dostępu.

Daj maila to Ci coś wyśle nie znam się na mp3 ale może coś pomoże

Jaki system plików wybrałeś przy formatowaniu pamięci w odtwarzaczu mp3 ??

FAT32 bo innego nie było

A nie powinien być FAT (FAT 16) ??

A wśród opcji w menu odtwarzacza nie było “Format” albo coś w tym rodzaju? Jakoś nie chce mi się wierzyć…

Albo tak jak mówi poprzednik sformatuj pamięć z poziomu menu odtwarzacza.

Niestety to mpower mogło wprowadzić w błąd florekbtw. Na stronie producenta czytamy w dziale faq:

cytat:

  1. Player bądź komputer twierdzi, że pamięć odtwarzacz jest zapełniona choć nie widać tam żadnych plików, co zrobić w tej sytuacji ?

Często zdarza się, że po wielu operacjach na pamięci pozostają w niej „niewidoczne" pliki lub pojawiają się inne błędy w strukturze plików, dlatego co pewien czas warto formatować pamięć playera. Formatowanie jest najzupełniej bezpieczne i nie spowoduje usunięcia firmware’u playera (czego bardzo często użytkownicy się obawiają), formatowanie spowoduje jedynie usunięcie zawartości pamięci flash w postaci plików mp3 itp. Formatowanie najłatwiej jest przeprowadzić klikając prawym przyciskiem myszy w ikonkę dysku wymiennego w oknie Mój Komputer, tam wybieramy Formatuj i następnie klikamy OK (w oknie Etykieta można wprowadzić dowolną nazwę).

  1. Player wyświetla komunikat Disk Error, jak rozwiązać ten problem ?

Problem powinno rozwiązać formatowanie pamięci playera - patrz punkt 1.

koniec cytatu