Problem z reinstalacją IDrive

Witam
Win 7
Po usunięciu i próbie ponownego zainstalowania IDrive pojawia się błąd pod koniec instalacji i nie możne instalacji zakończyć …


Bardzo proszę o pomoc …

Próba instalacji jako admin też nic nie pomogła …

Win+R, wpisz regedit.exe, znajdź ten klucz ,co w komunikacie błędu i go usuń.
Spróbuj ponownie zainstalować.

Jest usunięty …
Już to zrobiłem ręcznie …
Niestety ten sam błąd …

Nie mam rozwiązania problemu na tą chwilę !!!
Czy ktoś pomoże ?
Proszę …

skończyły mi się pomysły na naprawę błędu …

Po pierwsze tam jest straszliwy śmietnik, cała masa syfiastego softu, np. kolekcja śmiecia IObit.
Na dodatek wersja systemu, która już nie jest supportowana, zdaje się, że od 8.1 dopiero działa.

Mój śmietnik np. IObit nie ma tu żadnego znaczenia …
Problem pojawił się po zainstalowaniu Norton AnyVirus …
… ale teraz nawet z odinstalowanym Norton nie da się zainstalować IDrive …
Win7 działa idealnie … nie zamienię na kupę Win 11
Proszę o pomoc nie w moim śmietniku tylko w reinstalacji IDrive …

Wehikuł czasu jak nie masz kopii zapasowej sprzed instalacji Nortona.

Raczej odpalenie aplikacji doczyszczającej po Nortonie wiele nie pomoże jakby coś było dalej aktywne.

Czekam na poradę kogoś kto naprawdę zna się na problemie moim …
Nie jestem w stanie uwierzyć że nie da się ręcznie dodać wpisów do rejestru aby IDrive zakończył instalację …
Śmigał jeszcze dwa miesiące temu i Win 7 wcale mu nie przeszkadzał …
Pomocy od fachowca …

Próbowałeś użyć starszej wersji? Bo nowa ma takie wymagania.

Niestety nie mam starej wersji …

Ja też nie, ale wpisałem w google "older versions of iDrive " i znalazłem np. taki link.

dziękuję za link …
pomroczność jasna mnie chyba dopadła bo Google rzecz jasna mogło mi to również podpowiedzieć …
jeszcze raz dziękuję …
jeszcze nie miałem czasu sprawdzić czy stara wersja odpali …

Niestety …
Nawet z bardzo starą wersją pojawia się ten sam błąd podczas instalacji …
No i co robić …

Skoro uważasz, że system nie jest winny, to uruchom jakiś emulator, np. VirtualBox, zainstaluj na nim czystą 7 i sprawdź, czy zadziała, jak tak, to znaczy, że coś w twoim systemie, jak nie, to po prostu nie działa już na 7 i tyle.

A czy rozumiesz na czym polega błąd „Kod 5 odmowa dostępu” ?
Zapis klucza może blokować:

  • Obce oprogramowanie np antyvirus etc;
  • Windows poprzez UAC;
  • aktywna usługa powiązana z kluczem.

Sprawdź sobie czy w services nie grasuje Ci jakaś usługa od idrive bo odinstalowanie nie zawsze wywala usługi.
Możesz wyłączyć UAC i sprawdzić (patrząc na pulpit mocno bym się zastanowił czy nie będzie Kboom);
Przypomnieć sobie czy nie masz jakiegoś upierdli… zainstalowanego softu od pilnowania rejestru
Przekopać dysk i rejestr kasując wszelkie ślady po idrive.