Problem z reinstalacją mudboxa

Witam,

Chcąc zainstalować program MUDBOX 2012 X64 instalator twierdzi że program ten jest już zainstalowany - mimo że go nie ma - ale kiedyś był /inna wersja - studencka/.

Wywalił z rejestru stare wpisy i mimo to nie mogę ukończyć nowej instalki.

Co ja mogę - mam zrobić żebym mógł normalnie to zainstalować?

Format to ostateczność.

(jak widać zmieniłem tytuł - chyba lepszy niż poprzedni)

P.I.W.O. ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Czyszczenie rejestru jakimś programem lub ręcznie jak program nie da rady.Wyszukaj wszystkie pliki od mudboxa i usuń.

Ps.Długo myślałeś na tytułem wątku ? :smiley:

Użyłem ccleeaner - czy jakoś tak - wywaliłem wszystkie wpisy z rejestru, usunołem wszystkie pliki, katalogi oraz pod katalogi z tą nazwą i wciąż brak pozytywnych skutków.

Autodesk i ten ich syfny instalator… jeżeli to był ten sam który jest w autokadzie to:

W trybie awaryjnym uruchom services.msc i wyłącz usługę “autodesk licensing coś tam®” a następnie wywalaj wszystkie foldery mudboxa z:

c:\users\użytkownik\appdata\local

c:\users\użytkownik\appdata\roaming

c:\program files(x86/x64)\autodesk

c:\program files(x86/x64)\common files

c:\programdata

i koniecznie wpisy z rejestru zawierające nazwę mudbox, a najlepiej wszystkie autodesku.