Problem z reinstalacją mudboxa


(P.I.W.O.) #1

Witam,

Chcąc zainstalować program MUDBOX 2012 X64 instalator twierdzi że program ten jest już zainstalowany - mimo że go nie ma - ale kiedyś był /inna wersja - studencka/.

Wywalił z rejestru stare wpisy i mimo to nie mogę ukończyć nowej instalki.

Co ja mogę - mam zrobić żebym mógł normalnie to zainstalować?

Format to ostateczność.

(jak widać zmieniłem tytuł - chyba lepszy niż poprzedni)


(Agatonster) #2

P.I.W.O. ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.


(Gomez734) #3

Czyszczenie rejestru jakimś programem lub ręcznie jak program nie da rady.Wyszukaj wszystkie pliki od mudboxa i usuń.

Ps.Długo myślałeś na tytułem wątku ? :smiley:


(P.I.W.O.) #4

Użyłem ccleeaner - czy jakoś tak - wywaliłem wszystkie wpisy z rejestru, usunołem wszystkie pliki, katalogi oraz pod katalogi z tą nazwą i wciąż brak pozytywnych skutków.


(sadaj72) #5

Autodesk i ten ich syfny instalator... jeżeli to był ten sam który jest w autokadzie to:

W trybie awaryjnym uruchom services.msc i wyłącz usługę "autodesk licensing coś tam®" a następnie wywalaj wszystkie foldery mudboxa z:

c:\users\użytkownik\appdata\local

c:\users\użytkownik\appdata\roaming

c:\program files(x86/x64)\autodesk

c:\program files(x86/x64)\common files

c:\programdata

i koniecznie wpisy z rejestru zawierające nazwę mudbox, a najlepiej wszystkie autodesku.