Problem z reklamacją sprzętu

Otóż ojciec kupił telewizor. Podziałał prawidłowo 2 tygodnie i coś “strzeliło” kolory. Powstały straszne przekłamania: zieleń na czerni, pasy, szumu. Telewizor był już 4 razy w serwisie. Serwis zapiera się że jest on sprawy - chodź nie jest. Na antenie naziemnej i Cyfrze jest źle, u sąsiada też nie działa prawidłowo… Co można zrobić aby wymienili sprzęt na nowy model wolny od wady?

http://www.dziennik.pl/Default.aspx?Tab … leId=29892

Powinno to być opisane w gwarancji - po kilku bezskutecznych naprawach muszą wymienić sprzęt na nowy. W razie dalszych problemów postrasz serwis Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub po prostu tam zgłoś zaistniałą sytuację.

Możesz zwrócić zakupiony towar lub wymusić wymianę na nowy. Sprzęt jest już naprawiany 4 razy z tego co opisujesz. Przy 3 naprawie powinieneś już mieć nowy lub zwrot kasy. Jeżeli nie chcą gadać to UOKiK. Nie odpuszczaj i nie przytakuj, nie bądź miły… niestety ale tak jest, że będą Cię zbywać jak nie postawisz sprawy jasno i twardo. Nie odpuszczaj, życzę powodzenia !!

P.S. Co do tego zwrotu przy 3 naprawie mam nadzieje że jeszcze ktoś to zweryfikuję bo oczywiście mogę się mylić, ale i tak nie odpuszczaj! !!

Ale od kogo mogę tego żądać ? Od sklepu w którym został zakupiony? Od producenta? Od serwisu ?

JUDGE podał ci całkiem przydatny link, zajrzyj.

Najlepiej z tym pytaniem zgłoś się tutaj, to są ludzie od pomocy w takich sprawach.

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

Pod tym linkiem znajdziesz adresy klubów Federacji.

Generalnie zasada jest taka, iż to sprzedawca odpowiada za towar. Serwis ci takiego nie wyda, gdyż on tylko naprawia. Nie zwróci ci też kasy, gdyż to nie on to sprzedał. Jeśli naprawy były na gwarancji, to powinieneś mić o nich wpisy w karcie. Udaj się z tym (i ze sprzętem) do sprzedawcy. Nie daj się wysłać z powrotem do serwisu (bo wyraźnie widać, że nie ma po co), a już napewno nie do producenta.

Powodzenia :slight_smile: