Problem z reklamacją - zlikwidowany sklep


(Gregory2213) #1

Witam.

Odnośnie problemu, po uruchomieniu komputera nic się nie dzieje (nie wczytuje się system ani nawet Bios). Po chwili komputer wyłącza się i uruchamia na nowo i sytuacja się powtarza - zasilanie jest, ale nic nie rusza. Dopiero za którymś razem wszystko idzie sprawnie i wczytuje się system. Z drugą kością nie mam żadnych problemów. Testowałem je na dwóch róznych komputerach i na obu to samo.

Chce reklamować sprzęt. Jest on objęty dożywotnią gwarancją, natomiast nie istnieje już sklep, w którym dokonałem zakupu.

Nie bardzo wiem dokąd mam się zgłośić w tej sprawie, ponieważ nie mogę znaleźć żadnego serwisu A-Data w Polsce. Napisałem nawet do nich na ich profilu na FB (Adata polska), ale nie uzyskałem odpowiedzi.


(drunkula) #2

Dożywotnią gwarancję zapewne daje producent, a nie sklep. Zacznij od kontaktu z supportem poprzez http://www.adata.com/ 

 

Z drugiej styrony, 1GB pamięci może wyjść taniej niż wysyłka kości do najbliższego serwisu.

 

Jeżeli komputer zaopatrzony w wadliwą kość nawet nie bootuje, to raczej sam nic nie zdziałasz.


(mrFreeze) #3

Drożej wyjdzie wysyłka niż nowa pamięć zakładając, że to DDR2 to możesz kupić 1GB za 25zł

http://allegro.pl/pamiec-ram-adata-ddr2-1gb-800mhz-i4826068765.html


(Gregory2213) #4

Tego się obawiałem. Mogę skontaktować się z supportem przez ich oficjalną stronę, ale wysyłka paczki za granicę wyniesie mnie pewnie więcej niż nowa pamięć.

Mimo to wielkie dzięki za odpowiedzi.