Problem z reklamacja


(Matii2006) #1

Hej:) Mam mały problem oddałem do reklamacji glosniki 3 tyg. temu. Po 1,5 tygodnia dostalem ze sklepu list ze czas serwisu sie przeciagnie poniewaz serwis czeka na czesci.Troche sie denerwuje bo nie mam ich a ze sklepu ani jednego telefonu gdzie w liscie bylo napisane ze poinformuja o kazdej zmianie.Jak do nich przedzwonilem to powiedzieli ze zadzwonia do serwisu zeby sie pospieszyli.Jak mam odzyskac jak najszybciej glosniki( nie chce na nie czekac niewiadomo ile czasu)

Nie wiem czy teamt wrzuciłem do dobrego działu jeżeli nie proszę o przeniesienie:)

Pozdro 4all


(Filipsko) #2

Myślę że najlepiej idź do sklepu i pogadaj z nimi. Oko w oko nie będą Ci chrzanić głupot że naprawa się przeciągnie itp.

Iść i pogadać to najlepsze wyjście, wiem z doświadczenia.


(adpawl) #3

matek14 , popraw swojego posta zgodnie z zasadami polskiej pisowni - inaczej temat poleci do smietnika!.

A co do samego pytania, to poczytaj w umowie gwarancyjnej czy jest określony termin naprawy.

-jeżeli jest i nie został on dotrzymany, to masz prawo domagać się wydania identycznego towaru wolnego od wad, bądź zażądać zwrotu gotówki.

poczytaj: http://www.skp.pl http://www.konsument.net4.pl ...


(Matii2006) #4

proszę o zablokowanie lub usniecie tematu ponieważ jest on już nie aktualny sprawe załatwiłem, głosniki po 16 dniach odzyskałem z serwisu.


#5

Tematy właśnie są po to aby pomagały userom a jak problem został rozwiązany to nie usuwa się go . W końcu ktoś inny może mieć taki sam problem jak ty


(Polopolo1991) #6

Myślę że trzeba pójść i im powiedzieć żeby wzięli dupy w troki i się pośpieszyli. :lol: