Problem z restartem komputera

Witam, nie znalazłem odpowiedzi na necie jaka by mi pomogła, więc proszę o pomoc.

Posiadam windowa XP pro, problem pojawił się ostatnio jak grałem i komp mi się zawiesił, jak chciałem go ponownie odpalić nic się działo komp chodził(wentylatorki działają itp.), ale ekran pozostaje czarny.

Dopiero po odczekaniu przy wyłączonym komputerem ok. 1 godz. Udaje się go odpalić. Skanowałem kompa, nie wykryto żadnych wirusów, czyściłem z kurzu, poprawiałem zworki myśląc że się coś poluzowało, aktualizowałem sterowniki i nic nie pomogło. Niestety nie udało mi się przywrócić wcześniejszych ustawień systemy ale pewnie to z powodu tego że nie chce się zrestartować ponownie.

Jestem zielony w tych sprawach więc proszę o dokładne wytłumaczenie problemy, lub jakiekolwiek porady dlaczego nie chce system restartować.

Wielkie dzięki.

Sprawdź temperatury i czy masz pastę w karcie grafiki.

Oto wykaz temperatur z Everesta

Płyta główna 40 °C (104 °F)

Procesor 22 °C (72 °F)

Aux 28 °C (82 °F)

Procesor graficzny 46 °C (115 °F)

MAXTOR STM3250310AS 40 °C (104 °F)

nie orientuje się czy są wysokie

Podam też napięcie

Napięcie rdzenia procesora 1.15 V

i wentylator

Wentylatory:

948 RPM

Szczerze mówiąc nie wiem o co chodzi, jak mam to sprawdzić?

Tez Tak mialem…Rozwiazanie???

1.Odkurzacz ^^

2Wymiana karty Graficznej

Już właśnie czyściłem odkurzaczem w środku.

Wentylatorek przy karcie graficznej działa, mam nadzieje że to nie to :expressionless:

wszystko wskazuje na problemy z kartą graficzną… spróbuj skombinować inną, podpiąć ją i upewnić się na 100% czy to na pewno to zanim kupisz nową :expressionless:

007arek , temat przenoszę do odpowiedniego działu. proszę nazwać temat konkretnie, bez zbędnych “problemów”

Hej nie odzywałem się bo jak wcześniej kompa dało się uruchomić po jakimś odpoczynku, to teraz w ogóle nie da się tego zrobić:(