Problem z routerem dsl-2640b

Witam. Próbuje kolejny raz zainstalować ruter D-Link dsl-2640B. Podczas instalacji z dołączonej do routera płyty wyskakuje komunikat, że ruter nie jest poprawnie podłączony do komputera (wszystko jest podłączone , świeci dioda z komputerem - LAN). Próbuję też skonfigurować router przez przeglądarkę, wpisując adres ip : 192.168.1.1, ale automatycznie włącza się strona http://192.168.1.1/upload.html “software update”( podobna jak tutaj http://www.support.dlink.com/emulators/ … pload.html ) zamiast prosić o zalogowanie. Po załadowaniu sterownika EU_DSL-2640B_EU_4.00_310022900_cfe_fs_kernel i kliknięciu update software strona rozłącza się. Połączenie lokalne przy sztywno wpisanej konfiguracji IP i dns wskazuje aktywność 0 w odebranych a w wysłanych aktywność jest normalna. Przy ustawieniu automatycznej konfiguracji na połączniu pojawia się żółty trójkącik - połączenie ograniczone. Wcześniej ktoś zresetował ruter i prawdopodobnie wcisnął przycisk “reset” do środka rutera, gdyż jest tam po prostu dziura. Mimo to świecą się diody power, dsl i lan 1. Czy ruter jest już do wyrzucenia? Czy jest możliwość wgrania firmware do routera bez połączenia w przeglądarce z adresem 192.168.1.1?Proszę o pomoc…

Do sprzedawcy z reklamacją :slight_smile:

Wetknij tam gwoździa i go naciśnij, może odskoczy.

po mocniejszym wciśnięciu przycisk wleciał do środka rutera…

NIeeeeeeeeeeeee idż z tym do serwisu, w przeciwnym razie witamy na następny dzień na http://www.Joemonster.org w dziale “ciężka dola serwisanta”

Dziurka taka ma być:) To takie zabezpieczenie na wypadek uderzenia. Chcesz zrobicz reset to prostuj spinacz , apotem jak z dziewczynkami widzisz dziurkę to tam celuj:)

Przyczyn awarii nie tu szukaj.

Wiem, wiem moja wypowiedź nie wiele wniosła ale piszę z podłogi bo lektura z krzesła mnie zrzuciła:)

Ale tandeta.

Ja bym szedł z reklamacją do sprzedawcy. Jak dawno router był kupiony?

To D-Link w końcu :smiley:

Co do instalacji softu - nie ma innej drogi jak przez przeglądarkę. Nie słyszałem o dodatkowych programach, które wykonywałyby taką operację. A że kiepsko widzę wgranie nowego softu to masz rękę w nocniku. Skoro nawet resetu nie można zrobić już nie mówiąc o połączeniu się ze sprzętem…

Ruter był kupiony niecały rok temu. spróbuję więc może jeszcze raz zrestartować

No to możesz próbować składać reklamację do sprzedawcy, ale mogą powiedzieć że to twoja wina bo zmieniałeś firmware.

Nie zdążyłam zmienić firmware, tylko po wpisaniu do przeglądarki 192.168.1.1 włączyła się strona “update software”. Po wybraniu ścieżki do pliku z firmware na dysku i kliknięciu update software strona od razu się rozłącza.

Zmiana softu wiąże się z utratą gwarancji? Nie upieram się, dlatego pytam, ale wydaje mi się, że skoro można ściągnąć za free nowszy soft do routera to chyba jasnym jest, że można go sobie uaktualnić… Czyżbym się w czymś mylił?

Teraz odchodzimy trochę od tematu, bo kolega nie zmienił softu, bo niby jak, ale warto to wyjaśnić :slight_smile:

Nieumiejętna tak :slight_smile:

W każdym razie niech składa reklamację (najlepiej na podstawie ustawy a nie gwarancji). Tak na pewno nie powinno się dziać.