Problem z routerem TP-link brak dostępu do internetu

Witam może ktoś z was wie co zrobić bo ja już się pogubiłem problem polega na tym że po probie wprowadzenia ustawie do routera restarcie itp przestał nadawać a jak sie z nim kablem połączę pisze że nie można nawiązać połączenia z siecią “sieć niezidentyfikowana” byłem na dobrej drodze do poprawnych ustawien ale cos sie @@@@@@ no i nie moge nawet do ustawię routera eis dostać… prosze o pomoc

model TL-WR543G

pozdrawiam

To go zresetuj i zacznij od nowa

znaczy sie jak bo przycisk reset mam klikałem ooooo razy i to samo ;p

Wyłącz zasilanie, wciśnij przycisk, włącz zasilanie i trzymaj nadal przycisk przez 10 sekund

dobra dało rade ale jest jeszcze jeden problem jest w połowie drogi czyli daje rade nadaje nawet jak sie z nim łącze to nie mam dostępu do internetu jak puszczam diagnostykę to pisze cos takiego “ten komputer jest prawdopodobnie skonfigurowany poprawnie ale urządzenie lub zasób (serwer DSN) nie odpowiada” może ktoś wie co mam ustawić bo jestem w kropce -.-

w razie czego mam win 7 home ;p

Sprawdź dokładnie wszystkie ustawienia (czy jest włączony serwer DHCP, czy zabezpieczenia sieci WiFi są poprawne itd)

Generalnie przysiądź i sprawdź uważnie całą konfigurację routera czy jest poprawna

…i tyle

zlyger , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

w razie czego sprawdzałem ustawienia modemu i przysłowiowa ■■■■ nie mam pojęcia co mam ustawić żeby działał poprawnie :confused:

jak ktoś jest w stanie mi objaśnić co można albo powinno się ustawić by router działał to bym prosił ;p bo ja już załamuje ręce …

Wejdź na komputerze do wiersza poleceń (Windows+R -> cmd) i wykonaj tam polecenie:

ping /t 192.168.1.1

Jeśli router ma inny adres IP to go zamień.

Wklej tutaj co wypluje.

Pisze mi cały czas cos takiego i co chwile na nowo " odpowiedz z 192.168.1.1: bajtów 32 czas<1 ms ttl=64" tylko że ten czas czasami przeskoczy do 6 albo 7 albo 3 :stuck_out_tongue: jedzie bez końca wiec nie wiem co o tym myśleć :stuck_out_tongue:

To jest router, a nie modem.

Komputer z routerem się łączy. Wpisz teraz na komputerze:

ping 212.77.100.101

ping wp.pl

Napisz czy router łączy się z Internetem, jeśli masz taką możliwość to na nim też wykonaj te testy (może ma gdzieś na stronie konfiguracyjnej taki dział jak diagnostyka i tam ping ew. tracert).

host docelowy jest nieosiągalny :stuck_out_tongue: a potem jak sprawdam wp.pl to pisze że żądanie polecenia ping nie może znalezdz hosta :stuck_out_tongue: mi sie wydaje że router(tak masz racje nie wiem co mnie napadło że napisałem modem ;p ) nie łączy sie z internetem

Tak.

Czy lampka WAN na routerze się świeci ?

tak

No to dziwne.

Zobacz jeszcze czy u siebie w routerze masz coś takiego jak Diagnostyka, Diagnostics (u mnie jest Administracja -> Diagnostyka ale ja mam Linksysa, a nie TP-Linka). Jeśli masz taką zakładkę, to tam powinien być test ping, a jak nie ping to tracert. Wykonaj tam te 2 testy (albo chociaż ten pierwszy z adresem IP - 212.77…).

Jak nie masz takiej możliwości, to zobacz na stronie konfiguracyjnej czy router się w ogóle synchronizuje z linią i czy się loguje (ma przydzielony adres IP). To będzie prawdopodobnie na ostatniej zakładce, ale nie powiem dokładnie, bo nie znam TP-Linka.