Problem z routerem TP-LINK TD-8950nd (zanik wifi lub zawias)

Witam, zakupilem wczoraj na allegro router (model jak w topicu). Po rozpakowaniu przywrocilem mu ustawienia fabryczne (hard reset) no i ustawilem sobie wszystko tak jak trzeba by dzialal pod neostrada (Posiadam opcje 10 mbit ) parametry linii:

Downstream Upstream

SNR Margin (dB): 15.6 6.4 

Attenuation (dB): 11.5 6.2

Wszystko dziala fajnie predkosc jest ok zasieg pelny z tym ze po pewnym czasie (losowo czasem 30 min czasem 2 godzin) gubi wifi, dioda WLAN przestaje sie palic a z laptopa nie da sie wykryc mojej sieci (sprawdzalem na 2 laptopach i telefonie). Pomyslalem wiec ze moze byc to wina zajetego kanalu, sciagnelem program inSSIDer przeskanowalem okolice no i faktycznie byl na tym kanale z innym routerem jakiegos JACKA ;p, zmienilem kanal ale nadal gubilo wifi. Pomyslalem ze moze to firmware, zrobilem update do najnowszej wersji, problem nadal jest. Moze dlatego ze ten router nie obsluguje standardu n, ustawilem nadawanie na mixed b/g, problem caly czas jest. Zauwazylem ze router sie dosc mocno grzeje, postawilem go w bardziej odslonietnym miejscu gdzie jest wiekszy przeplyw powietrza, problem jest. Posprawdzalem czy antenka przykrecona, czy spalenizna nie smierdzi, wszystko ok. Pomyslalem ze sprawdze log systemowy routera w momencie kiedy gubi wifi, probowalem sie podpiac kablem ale nie moglo zidentifykowac sieci ani pobraci ip. Zrobilem hard reset podpialem kabel i czekam. Minelo 20 min i nic sie nie dzieje, poczekam jeszcze troche ale chcialbym wiedziec czy sa to pospolite zwiasy routera czy moze cos z wifi a moze jeszcze cos innego. Przed reklamacja chcialbym wykluczyc wszystkie bledy z mojej winy. Moze ktos z was ma jakis pomysl? Z gory dziekuje.

Router jest felerny , jak możesz to do reklamacji.Tp-Link robi dobre cenowo i technicznie routery ale ma często problemy z jakością swoich produktów swego czasu wymieniałem siedem razy router od nich aż przysłali taki który, z tego co wiem, działa u znajomej bez najmniejszych problemów od jakiś ~2lat przez 24/7.Przypuszczam że w Twoim przypadku router się przegrzewa i tyle.

Na kablu to samo wiec raczej to zwykle zawiasy, oddam go na reklamacje