Witam, mam pewien problem od kilku dni a mianowicie żadne urządzenie w domu nie chce mi się połączyć z Wi-Fi (telefon,laptop) komputer mam podłączony po kablu i działa bez zarzutu.
Chciałbym się dowiedzieć gdzie leży problem, czy to winna routera czy czegokolwiek innego, ruter resetowałem kilka razy.
Nie jestem najlepszym informatykiem i proszę o zrozumiałość.
Pozdrawiam
*Model Router TP-LINK TL-WR543G
Router TP-LINK TL-WR543G
Nie jestem pewny czy wykonujesz prawidłowo procedurę resetu routera. Wygląda ona tak:
- Najpierw wyłącz zasilanie routera.
- Po drugie, naciśnij i przytrzymaj przycisk resetowania, a następnie włącz zasilanie routera z naciśniętym resetem, aż zaświeci się dioda SYS (około 3 sekund).
- Teraz zwolnij przycisk resetowania i poczekaj, aż router dokończy reset.
Następnie sprawdź laptopem czy widzisz tam własny router (domyślna nazwa) jako punkt dostępowy.
Niestety ale nadal nic nie działa zresetowałem krok po kroku jak powinno być no i nic.
A po tym resecie działa internet po kablu?
Internet po kablu działa cały czas tyko z wi fi jest problem
Zaloguj się na ten router i wejdź w zakładkę diagnostyka.