Problem z routerem

Witam.
Od jakiegoś czasu mam problem z połączeniem się z internetem, problem polega na tym że udaje mi się połączyć bezprzewodowo z routerem, jednak mimo tego mam , brak internetu “, gdy biorę rozwiąż problemu to wyświetla się , serwer DNS nie odpowiada '” - gdy podejdę z urządzeniem ( laptop i telefon ) bliżej routera i go zresetuje to wszystko działa, jednak gdy przejdę do pokoju obok to problem pojawia się ponownie.
Posiadam router TD-W8960N.

Którą masz wersję tego routera? Robiłeś upgrade frimware?

Sprawdź czy jest dostępny firmware dla Twojej wersji:
https://www.tp-link.com/pl/download/TD-W8960N.html#Firmware

Ostatnie poprawki dla V7 i V8:
New Features/Enhancement:

  1. Modified the WiFi driver to enhance WiFi stability.
  2. Improved radio transmit power.
  3. Optimized the config process.
  4. Removed the default Bridge connection.

Ja miałem podobny problem, jednak nie z routerem, a systemem Windows 10 lub kartą sieciową, ponieważ rozwiązaniem (jedynym) było w takim wypadku resetowanie sieci poprzez Ustawienia Windowsa. Aktualizacja sterowników czy jakiekolwiek inne działania nie dawały trwałego efektu.

Fakt, może to być wina systemu, ale mowa też o telefonie. Jeszcze jedna rzecz mi przyszła do głowy… Jak dużo sieci WiFi nadaje w Twoim zasięgu? Spróbuj przełączyć Twoją sieć na 5GHz, co prawda telefon pewnie jej nie obsłuży, ale jeśli komp zacznie działać wszędzie to może być problem zakłucania się sieci nawzajem.

Aktualizacja była robiona, niestety to nie pomogło. Problem jest na laptopie, telefonie oraz TV. Dodam że wcześniej było wszystko w porządku, jednak od jakiegoś miesiąca ten problem się pojawił. Jeżeli chodzi o nadawanie sieci, to jest praktycznie tylko moja sieć dostępna, ponieważ mieszkam w małej miejscowości i mam dosyć dużą działkę

Może masz zainfekowany router? Robiłeś reset do ustawień fabrycznych?

Tak, reset również robiłem i problem pojawia się w dalszym ciągu

Co to jest routeren??

To jest literówka, a Ty kolego wyjmij sobie kij z… I zluzuj :slight_smile:

A czy ustawienia WAN masz tak jak powinny być? Nie masz przypadkiem jakiegoś czasowego ograniczenia? Albo pakietowego ustawionego?