Problem z rozpoczęciem rozgrywki w League of Legends

Cześć wszystkim! :slight_smile:

Od dłuższego czasu jestem użytkownikiem gry League of Legends.

Pobrałem oraz zainstalowałem go bezproblemowo. Gra się uruchamia, loguję się, wszystko wyświetla się prawidłowo.

Kłopoty zaczynają się gdy rozpoczynam rozgrywkę- jest ok, dopóki nie wyświetlą mi się karty bohaterów z procesem ładowania.

Wtedy po paru sekundach, lub dopiero aż wszyscy będą mieli 100% i ma się już włączyć mapa, panel z kartami się wyłącza. Nie ma żadnej wiadomości o błędzie- nic poza tym, że znowu wyświetla mi się klient gry, z informacją że opuściłem rozgrywkę etc.

Dziwi mnie ten fakt, ponieważ przedtem wszystko działało bez problemowo- problem wystąpił dopiero niedawno.

Nie pomogła reinstalacja gry, ponowne pobieranie instalatora, zmiana windowsa (z Visty na 7), reinstalacja wszystkich sterowników, wyłączanie zapory/ antywirusa - czy też ustawianie gry jako wyjątek, pobierałem wszystkie programy których LoL potrzebuje - m.in Adobe Air, Framework etc.

Uważam też za dziwny traf, że mogę normalnie obserwować gry, nie mogę tylko po prostu zagrać w nie sam.

Liczę, że mi pomożecie :slight_smile:

Pod dołem dorzucam zrzuty logów, nie jestem w tej dziedzinie zaznajomiony, więc przepraszam jeśli trochę tym za spamuję :slight_smile:

Game - R3d Logs

[i]PlayGame Started

 ERROR| Font Missing for font Palatino Linotype with flags 0

 ALWAYS| PlayGame Entered

 ALWAYS| CurRenderPipeline

 ALWAYS| CreateParticleSystemManager

 ALWAYS| FMOD: Attempting to load localized audio for en_GB

 ERROR| MyFMODFileOpenCallback: Failed to open Data\Sounds\FMOD\en_GB/LoL_Audio_en_GB.fev

 ERROR| Manager::LoadEventFile(); attempting to load en_GB/LoL_Audio_en_GB.fev. FMOD 23, File not found. 

  WARN| AudioManager::LoadEventFile: Failed to load event file: en_GB/LoL_Audio_en_GB.fev

 ERROR| MyFMODFileOpenCallback: Failed to open Data\Sounds\FMOD\LoL_Audio_en_GB.fev

 ERROR| Manager::LoadEventFile(); attempting to load LoL_Audio_en_GB.fev. FMOD 23, File not found. 

  WARN| AudioManager::LoadEventFile: Failed to load event file: LoL_Audio_en_GB.fev

 ERROR| FMOD: Failed to load localized audio [LoL_Audio_en_GB.fev] from either locale-specific directory (en_GB/LoL_Audio_en_GB.fev) or general audio directory.


  WARN| LoLAudio::Load(): Failed to load desired language locale: LoL_Audio_en_GB.fev

ALWAYS| LoLAudio::Load(): Successfully loaded default fail-safe language locale: LoL_Audio_en_US.fev

  ERROR| Failed to load Behavior Tree Node Definition file: DATA\Summoner\SummonerBlockLibrary.xml!

  ERROR| Failed to load Behavior Tree Node Definition file: DATA\Summoner\SummonerBlockLibraryClient.xml!

  ERROR| Unable to load Behavior Tree metadata file: DATA\Summoner\SummonerBlockLibrary.xml. from group BehaviorTreeMetaData, using key 'BehaviorTreeMetaData' on map: Map3 Remaining Behavior Tree loading skipped!


 ALWAYS| GameWorld.Update()

 ALWAYS| Begin Game Object Update

 ALWAYS| End Game Object Update

 ALWAYS| PreloadGlobalEffects()

 ALWAYS| PreloadGlobalEffects

 ALWAYS| PreloadGlobalEffects Finished

 ALWAYS| PreloadGlobalBuffAssets()

 ALWAYS| Preload Announcements

 ALWAYS| ObjectManager_RegisterNetworkWorld()

 ALWAYS| FogOfWar::Init()

 ALWAYS| Gamma::CreateIAPI()

 ALWAYS| SimulationClock->Init()

 ALWAYS| GAMESTATE_GAMELOOP PreRender

 ALWAYS| GAMESTATE_GAMELOOP Render

 ALWAYS| GAMESTATE_GAMELOOP FlushText

 ALWAYS| PKT_C2S_CharSelected sent

 ALWAYS| Start Main Loop

 ALWAYS| Waiting for all players to connect

 ALWAYS| Waiting for all players to connect end

  WARN| r3dTexture EX: - not found. Dummy texture created.

 ERROR| Failed to load mesh file name.

 ERROR| Failed to load spell ini or script: "furyblade"

 ALWAYS| Disconnected

 ALWAYS| Application terminating due to disconnect while loading

[/i]

rads_lol_launcher

[i]

( DEBUG)] Play: (C:/Riot Games/League of Legends/RADS/projects/lol_air_client/releases/0.0.1.0/deploy/LolClient.exe,C:/Riot Games/League of Legends/RADS/solutions/lol_game_client_sln/releases/0.0.0.222/deploy/League of Legends.exe,false,/AirProxyADL.exe)


( DEBUG) Play: Initializing Maestro Server Controller with parameters:

( DEBUG) Play: [Launcher Path: LoLLauncher.exe]

( DEBUG) Play: [Air Client Path: C:/Riot Games/League of Legends/RADS/projects/lol_air_client/releases/0.0.1.0/deploy/LolClient.exe]


( DEBUG) Play: [Game Client Path: C:/Riot Games/League of Legends/RADS/solutions/lol_game_client_sln/releases/0.0.0.222/deploy/League of Legends.exe]


( DEBUG) Play: Starting Maestro Server, NO Login

( DEBUG) Quit: ()

( ERROR) RADS::Common::CRT::fopen_s: No such file or directory

( ERROR) RADS::Common::CRT::fopen_s: ("C:/Riot Games/League of Legends/RADS/error_ticket", "rb") failed: No such file or directory


( DEBUG) ErrorTicket::Load: Failed to open error ticket file C:/Riot Games/League of Legends/RADS/error_ticket

( DEBUG) wWinMain: left main loop

( DEBUG) RADS::User::PandoManager::stop: stopping Pando

( DEBUG) RADS::Common::HTTPConnection::HTTPConnection: (http://127.0.0.1)

( DEBUG) RADS::Common::HTTPConnection::Connect: (http://127.0.0.1)

( ERROR) RADS::Common::HTTPConnection::GetFile: perform request failed with code 52

( ERROR) RADS::Common::HTTPConnection::GetFile: Failed on /rest/shutdown?format=xml&netToken=F0127A557AFB02F2B040


( DEBUG)[19] RADS::User::PandoManager::GarbageCollectPandoFiles: starting garbage collect at C:/Riot Games/League of Legends/RADS/downloads/


( DEBUG) RADS::User::PandoManager::GarbageCollectPandoFiles: finished garbage collect

( DEBUG) RADS::User::PandoManager::start: launching Pando

( DEBUG) wWinMain: returning

( DEBUG) RADS::Common::HTTPConnection::Disconnect: ()

[/i]

rads_user_kernel

[i]

( DEBUG) RADS::User::AutoUpdateProgress::~AutoUpdateProgress: WORK_TYPE_DOWNLOAD : ElapsedTime = 0, Total = 0, Completed = 0, Rates = 


( DEBUG) RADS::User::AutoUpdateProgress::~AutoUpdateProgress: WORK_TYPE_DISK_ACCESS : ElapsedTime = 0, Total = 0, Completed = 0, Rates = 


( DEBUG) RADS::User::AutoUpdateProgress::~AutoUpdateProgress: WORK_TYPE_UNCLASSIFIED : ElapsedTime = 0, Total = 0, Completed = 0, Rates = 


( DEBUG) RADS::Common::HTTPConnection::Disconnect: ()

( DEBUG) RADS::UserKernelProtocol::ToApp::Send::UpdateSolutionResponse: (516, 0x00000004, 0x00000000)

( DEBUG) RADS::UserKernel::ToUserKernelImpl::SetCancel: 0

( DEBUG) RADS::UserKernel::ToUserKernelImpl::SetLogParametersRequest: (516, 0x00000005, 2)

( DEBUG) RADS::User::SetLogParameters: 2

( USER) RADS::UserKernel::UserCommandThread::ThreadProc: Succeeded

( ERROR) RADS::Common::HTTPConnection::GetFile: perform request failed with code 52

( ERROR) RADS::Common::HTTPConnection::GetFile: Failed on /rest/shutdown?format=xml&netToken=2A5AAC8D6ADD4810C8EE


( USER) WinMain: The operation completed successfully.

[/i]