Cześć wszystkim!
Od dłuższego czasu jestem użytkownikiem gry League of Legends.
Pobrałem oraz zainstalowałem go bezproblemowo. Gra się uruchamia, loguję się, wszystko wyświetla się prawidłowo.
Kłopoty zaczynają się gdy rozpoczynam rozgrywkę- jest ok, dopóki nie wyświetlą mi się karty bohaterów z procesem ładowania.
Wtedy po paru sekundach, lub dopiero aż wszyscy będą mieli 100% i ma się już włączyć mapa, panel z kartami się wyłącza. Nie ma żadnej wiadomości o błędzie- nic poza tym, że znowu wyświetla mi się klient gry, z informacją że opuściłem rozgrywkę etc.
Dziwi mnie ten fakt, ponieważ przedtem wszystko działało bez problemowo- problem wystąpił dopiero niedawno.
Nie pomogła reinstalacja gry, ponowne pobieranie instalatora, zmiana windowsa (z Visty na 7), reinstalacja wszystkich sterowników, wyłączanie zapory/ antywirusa - czy też ustawianie gry jako wyjątek, pobierałem wszystkie programy których LoL potrzebuje - m.in Adobe Air, Framework etc.
Uważam też za dziwny traf, że mogę normalnie obserwować gry, nie mogę tylko po prostu zagrać w nie sam.
Liczę, że mi pomożecie
Pod dołem dorzucam zrzuty logów, nie jestem w tej dziedzinie zaznajomiony, więc przepraszam jeśli trochę tym za spamuję
Game - R3d Logs
[i]PlayGame Started
ERROR| Font Missing for font Palatino Linotype with flags 0
ALWAYS| PlayGame Entered
ALWAYS| CurRenderPipeline
ALWAYS| CreateParticleSystemManager
ALWAYS| FMOD: Attempting to load localized audio for en_GB
ERROR| MyFMODFileOpenCallback: Failed to open Data\Sounds\FMOD\en_GB/LoL_Audio_en_GB.fev
ERROR| Manager::LoadEventFile(); attempting to load en_GB/LoL_Audio_en_GB.fev. FMOD 23, File not found.
WARN| AudioManager::LoadEventFile: Failed to load event file: en_GB/LoL_Audio_en_GB.fev
ERROR| MyFMODFileOpenCallback: Failed to open Data\Sounds\FMOD\LoL_Audio_en_GB.fev
ERROR| Manager::LoadEventFile(); attempting to load LoL_Audio_en_GB.fev. FMOD 23, File not found.
WARN| AudioManager::LoadEventFile: Failed to load event file: LoL_Audio_en_GB.fev
ERROR| FMOD: Failed to load localized audio [LoL_Audio_en_GB.fev] from either locale-specific directory (en_GB/LoL_Audio_en_GB.fev) or general audio directory.
WARN| LoLAudio::Load(): Failed to load desired language locale: LoL_Audio_en_GB.fev
ALWAYS| LoLAudio::Load(): Successfully loaded default fail-safe language locale: LoL_Audio_en_US.fev
ERROR| Failed to load Behavior Tree Node Definition file: DATA\Summoner\SummonerBlockLibrary.xml!
ERROR| Failed to load Behavior Tree Node Definition file: DATA\Summoner\SummonerBlockLibraryClient.xml!
ERROR| Unable to load Behavior Tree metadata file: DATA\Summoner\SummonerBlockLibrary.xml. from group BehaviorTreeMetaData, using key 'BehaviorTreeMetaData' on map: Map3 Remaining Behavior Tree loading skipped!
ALWAYS| GameWorld.Update()
ALWAYS| Begin Game Object Update
ALWAYS| End Game Object Update
ALWAYS| PreloadGlobalEffects()
ALWAYS| PreloadGlobalEffects
ALWAYS| PreloadGlobalEffects Finished
ALWAYS| PreloadGlobalBuffAssets()
ALWAYS| Preload Announcements
ALWAYS| ObjectManager_RegisterNetworkWorld()
ALWAYS| FogOfWar::Init()
ALWAYS| Gamma::CreateIAPI()
ALWAYS| SimulationClock->Init()
ALWAYS| GAMESTATE_GAMELOOP PreRender
ALWAYS| GAMESTATE_GAMELOOP Render
ALWAYS| GAMESTATE_GAMELOOP FlushText
ALWAYS| PKT_C2S_CharSelected sent
ALWAYS| Start Main Loop
ALWAYS| Waiting for all players to connect
ALWAYS| Waiting for all players to connect end
WARN| r3dTexture EX: - not found. Dummy texture created.
ERROR| Failed to load mesh file name.
ERROR| Failed to load spell ini or script: "furyblade"
ALWAYS| Disconnected
ALWAYS| Application terminating due to disconnect while loading
[/i]
rads_lol_launcher
[i]
( DEBUG)] Play: (C:/Riot Games/League of Legends/RADS/projects/lol_air_client/releases/0.0.1.0/deploy/LolClient.exe,C:/Riot Games/League of Legends/RADS/solutions/lol_game_client_sln/releases/0.0.0.222/deploy/League of Legends.exe,false,/AirProxyADL.exe)
( DEBUG) Play: Initializing Maestro Server Controller with parameters:
( DEBUG) Play: [Launcher Path: LoLLauncher.exe]
( DEBUG) Play: [Air Client Path: C:/Riot Games/League of Legends/RADS/projects/lol_air_client/releases/0.0.1.0/deploy/LolClient.exe]
( DEBUG) Play: [Game Client Path: C:/Riot Games/League of Legends/RADS/solutions/lol_game_client_sln/releases/0.0.0.222/deploy/League of Legends.exe]
( DEBUG) Play: Starting Maestro Server, NO Login
( DEBUG) Quit: ()
( ERROR) RADS::Common::CRT::fopen_s: No such file or directory
( ERROR) RADS::Common::CRT::fopen_s: ("C:/Riot Games/League of Legends/RADS/error_ticket", "rb") failed: No such file or directory
( DEBUG) ErrorTicket::Load: Failed to open error ticket file C:/Riot Games/League of Legends/RADS/error_ticket
( DEBUG) wWinMain: left main loop
( DEBUG) RADS::User::PandoManager::stop: stopping Pando
( DEBUG) RADS::Common::HTTPConnection::HTTPConnection: (http://127.0.0.1)
( DEBUG) RADS::Common::HTTPConnection::Connect: (http://127.0.0.1)
( ERROR) RADS::Common::HTTPConnection::GetFile: perform request failed with code 52
( ERROR) RADS::Common::HTTPConnection::GetFile: Failed on /rest/shutdown?format=xml&netToken=F0127A557AFB02F2B040
( DEBUG)[19] RADS::User::PandoManager::GarbageCollectPandoFiles: starting garbage collect at C:/Riot Games/League of Legends/RADS/downloads/
( DEBUG) RADS::User::PandoManager::GarbageCollectPandoFiles: finished garbage collect
( DEBUG) RADS::User::PandoManager::start: launching Pando
( DEBUG) wWinMain: returning
( DEBUG) RADS::Common::HTTPConnection::Disconnect: ()
[/i]
rads_user_kernel
[i]
( DEBUG) RADS::User::AutoUpdateProgress::~AutoUpdateProgress: WORK_TYPE_DOWNLOAD : ElapsedTime = 0, Total = 0, Completed = 0, Rates =
( DEBUG) RADS::User::AutoUpdateProgress::~AutoUpdateProgress: WORK_TYPE_DISK_ACCESS : ElapsedTime = 0, Total = 0, Completed = 0, Rates =
( DEBUG) RADS::User::AutoUpdateProgress::~AutoUpdateProgress: WORK_TYPE_UNCLASSIFIED : ElapsedTime = 0, Total = 0, Completed = 0, Rates =
( DEBUG) RADS::Common::HTTPConnection::Disconnect: ()
( DEBUG) RADS::UserKernelProtocol::ToApp::Send::UpdateSolutionResponse: (516, 0x00000004, 0x00000000)
( DEBUG) RADS::UserKernel::ToUserKernelImpl::SetCancel: 0
( DEBUG) RADS::UserKernel::ToUserKernelImpl::SetLogParametersRequest: (516, 0x00000005, 2)
( DEBUG) RADS::User::SetLogParameters: 2
( USER) RADS::UserKernel::UserCommandThread::ThreadProc: Succeeded
( ERROR) RADS::Common::HTTPConnection::GetFile: perform request failed with code 52
( ERROR) RADS::Common::HTTPConnection::GetFile: Failed on /rest/shutdown?format=xml&netToken=2A5AAC8D6ADD4810C8EE
( USER) WinMain: The operation completed successfully.
[/i]