Problem z rundll - log do sprawdzenia


(Linkinparkkrotek) #1

Bardzo proszę o sprawdzenie loga w związku z tym problemem :slight_smile:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... 02643a71ef

Z góry dziękuje :slight_smile:


(Joan Sunshine) #2

Wpisy zafixuj, zaznaczony plik do wycięcia w trybie awaryjnym.

Po zabiegach nowe logi z HiJacka oraz Silent Runners (zaznaczasz No i czekasz aż skończy pracować w tle). :slight_smile:


(squeet) #3

Proszę zmienić tytuł swojego tematu na konkretny, mówiący o problemie.

W tym celu proszę użyć przycisku icon_edit.gif


(Monczkin) #4

Proszę takie rzeczy zamieszczać w jednym temacie. Wprowadzasz zamieszanie i bałagan.


(Linkinparkkrotek) #5

i


(adam9870) #6

Logi ogólnie czyste.

Start >>> uruchom >>> regedit >>> Powinien otworzyć się edytor rejestru w którym przejdź do:

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager

Kliknij podwójnie na znajdującą nie tam wartość BootExecute i w okienku które się otworzy skasuj wszystko poza autocheck autochk *

Przeczyść rejestr ponieważ masz wiele pustych kluczy. Tutaj możesz znaleźć instrukcję w jaki sposób możesz to zrobić.

Czy problem ustąpił?


(Linkinparkkrotek) #7

adam9870 pomogło :slight_smile: Dzięki


(Joan Sunshine) #8

Zafixuj te pozostałości po trojanie i po programach, których już nie masz.

Otwórz notatnik i wklej w nim to:

Plik -> zapisz jako -> zmień rozszerzenie na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą FIX.REG

Odpal plik FIX.REG i potwierdź dodanie do rejestru i reset kompa.

Użyj WWDC (pozwoli Ci to zamknąć robaczywe porty), zmień znaczki z Disable na Enable (wszystkie mają być zielone lub żółte) i zresetuj sysa. :slight_smile: