DonPiasco
(Piotrekpiasecki)
21 Lipiec 2016 20:08
#1
Witam serdecznie. Nie jestem pewien czy szukam pomocy w odpowiednim dziale, ale przejdę do rzeczy. Po uruchomieniu systemu pojawia się okno RunDLL z informacją:
"Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku FLogFluencies.dll
Nie można odnaleźdź określonego modułu."
Proszę o pomoc w usunięciu problemu.
DonPiasco
(Piotrekpiasecki)
21 Lipiec 2016 20:30
#3
Atis
(Atis)
21 Lipiec 2016 20:45
#4
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay1] -> {E68D0A50-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay2] -> {E68D0A51-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay3] -> {E68D0A52-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => Brak pliku ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay4] -> {E68D0A53-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => Brak pliku S3 BRDriver64_1_3_3_E02B25FC; ??\C:\ProgramData\BitRaider\support\1.3.3\E02B25FC\BRDriver64.sys [X] 2016-07-21 21:54 - 2016-07-21 21:56 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner 2016-07-07 20:26 - 2016-07-07 20:26 - 00000865 _____ C:\Users\Public\Desktop\ByteFence Anti-Malware.lnk C:\Windows\Tasks{7A05BE0D-7117-CF97-9573-666C8C7B78DC}.job Task: {BC23740C-8B57-4CA2-BC10-8BF107305D6A} - System32\Tasks\LenovoJoblessTetchiestV2 => Rundll32.exe FlogFluencies.dll,main 7 1 <==== UWAGA 2016-07-07 20:26 - 2016-07-19 10:32 - 00000000 ____D C:\Users\Lenovo\AppData\Local\JoblessTetchiest 2016-07-07 20:26 - 2016-07-07 21:26 - 00000000 ____D C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming{7A05BE0D-7117-CF97-9573-666C8C7B78DC} C:\Users\Lenovo\AppData\Roaming{7A05B~1 EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.
DonPiasco
(Piotrekpiasecki)
21 Lipiec 2016 21:12
#5
Atis
(Atis)
21 Lipiec 2016 22:54
#6
Skasuj folder C:\FRST
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium: KLIK
Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK
Włącz przywracanie dla dysku systemowego C:
http://www.tenforums.com/tutorials/4533-system-protection-turn-off-drives-windows-10-a.html
DonPiasco
(Piotrekpiasecki)
22 Lipiec 2016 07:38
#7
Problem rozwiązany. Dziękuję za pomoc.