Problem z siecią bezprzewodową. "Ograniczone"

Witam wszystkich :slight_smile: proszę bardzo o pomoc. Od jakiegoś czasu mam problem z jednym laptopem tj. Asus X553M. Często jest takk, że gdy chce sie połączyć z internetem to jest napisane " ograniczone". Drugi laptop nie ma tego problemu telefonu także. Nie wiem co z nim moze być nie tak. Nie znam się także, za bardzo na tym więc proszę o jakieś odpowiedzi krok po kroku :blush::blush:

Może jest dyslektykiem.

Takie chamskie odpowiedzi nie są mi potrzebne. Wiesz kto to dyslektyk ?

Czym różnią się te dwa laptopy?
Mają takie same windowsy, antywirusy ? Jakie ? Oznacz powiedzmy Niedziałający jako 1 Działający jako 2
Czy laptop łączy się z internetem bez ograniczeń po kablu?

Jaki ISP? Pytam, bo z tego co pamiętam Multimedia ograniczała na swoim routerze ilość podpiętych urządzeń.

1 polubienie

Odpowie, jeśli w ogóle wróci :scream:
Podziękować należy koledze po pierwszej odpowiedzi.

Oj tam, bez przesady. Będzie chciała pomocy to wróci, nie zbiedniejemy od tego :wink: Ale mógł troszkę delikatniej, bo tu kobiet jak na lekarstwo :wink:

Nie ma za co. Żarliwie chciałem uczulić kolegę że jak już cytuje to powinien wiedzieć co pisze, nawet jeśli ma to zalążek w gramatyce.

Ten 2 to laptop Lenovo g50-30. Próbowałam bezpośrednio przez kabel i jest wszystko dobrze. Dziękuję za odpowiedź :slight_smile: A tym 1 panem w zupełności się nie przejmuję.

Brakuje Nam jeszcze kilku informacji. :man_technologist:
To napisz, proszę , jeszcze różnice , jakie są systemy Windows i jaki antywirus.
Różnice mogą mieć znaczenie.
Inną sprawą są ustawienia dostępu do sieci.
Czy problem wystąpił nagle, po jakiejś instalacji, aktualizacji, czy to jest przy pierwszym połączeniu laptopa do WiFi?

Jaki jest dostawca internetu? @anon741072 o to pytał, też może być ważną informacją.