Witam mam liveboxa od tp. Taki problem, zrobiłem nie dawno reinstalacje windowsa no i instaluje liveboxa. Dochodzi mi do pewnego momentu i pisze że “Nie znaleziono sieci bez przewodowej Wi-Fi” Wi-fi jest podłączone wszystko elegancko i nie wiem o co chodzi. Klikałem też coś przy liveboxie ale to nic nie dało. Teraz udało mi się połączyć bo coś klikałem i wpisywałem kody jakieś, chodzi ale muli sie strasznie. Jednak po ponownym włączeniu komputera znowu nie mam internetu. Ma ktoś jakąś rade? A i mam videostrade nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Telewizja i to wszystko działa więc to chyba nie problem z liveboxem ? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Lambda13 ,
Poczytaj Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.
Czekaj czekaj… Dokładnie napisz. Działa Wi-Fi czy nie w końcu? Co tam nawpisywałeś i gdzie?
Napisz czytelniej to ci spróbuje pomóc.
Znaczy samo Wi-Fi mi działa. No bo np. teraz mi działa bo coś poklikałem poklikałem i działa. Ale jak chce wiesz zainstalować tak normalnie z płytki to dochodzi mi do pewnego momentu i pisze że “Nie znaleziono sieci bez przewodowej Wi-Fi” Nie mam zielonego pojęcia co to może być i chce zainstalować normalnie bo za każdym razem te czekanie na ten internet jest uciążliwe.
spróbuj ręcznie pokombinować. Te automatyczne pseudo -instalatoro-konfiguratory często zawodzą
pozdrawiam
Właśnie w poprzednim miesiącu tak zrobiłem, nie pamiętam już jak i zrobiłem A teraz na początku próbowałem odpalić z płytki to nie wyszło, teraz coś poklikałem i działa ręcznie. Najgorsze jest to że po ponownym uruchomieniu windowsa znowu muszę coś tam klikać. Jeśli ktoś by miał jakąś rade to proszę o pomoc. Aha zapomniałem dodać że wcześniej wszystko działało gładko bez komplikacji. Więc mam nauczkę żeby więcej nie brać Neostrady oO
Radzę zrobić tak:
Zadzwoń pod numer 801 505 505.
Kiedy już sie dodzwonisz dąż do tego by połączyćsięz konsultantem… Chyba wybierało sie 0…
Czekaj… Czekaj… czekaj… czekaj no i jeszcze trochę poczekaj.
W końcy jakiś dobry człowiek (zwany konsultantem) zirytowany ciągłym dzwonieniem telefonu podniesię słuchawkę. Opowiedz mu sytuację.
On połączy cię prawdopodobnie z technikiem. Znowu opowiedz sytuację. Jak dobrze pójdzie to zaangażują w to jeszcze tylko kilka osób i w końcu dowiesz się jak masz ten swój router ustawić.
Ewentualnie zostanie sporządzony wniosek i w ciągu 30 dni roboczych odwiedzi cię grupa “doświadczonych” techników.
Sorry za tę nutkę sarkazmu, ale tak w tej TePsie niestety jest.
Poprostu zadzwoń tam.
Pozdrawiam!
Jendriu