Problem z siecią radiową

(Krzysiek Sz) #1

Zakupiłem właśnie antenę wi fi z allegro, mój problem polega na tym że po połączeniu z którąkolwiek z dostępnych sieci o dobrym sygnale mój lapek nie ma dostępu do netu. W oknie stan jest ograniczony dostęp lub brak łączności. Sterowniki zainstalowane dobrze. Jestem zielony w tym temacie więc pomóżcie:) Pakiety są wysyłane ale ani jeden nie został odebrany. OS- xp, karta sieciowa broadcom.

(Yamamoto70) #2

może sieci są zabezpieczone hasłem? ja tak mam u siebie. sieć jest zabezpieczona, ale hasło jest podane na stronie miasta. zobacz. jeśli to radiówka miejska to powinieneś mieś wytłumaczone jak się łączyc

(Marcin650) #3

po pierwsze musisz przypisać adres IP dla tej karty {taki sam jak ma inna karta w kompie } musisz Uwierzytelnić siec podając klucz sieciowy w tym celu jak nie masz sieci na dom musisz zadzwonić do usługodawcy internetu i zapłaćic mu pare złotych i on ci zrobi sieć na dom a jak już masz siec to poprostu wpisujesz klucz sieciowy i podajesz adres IP i już siec ma dzialac adres iP podajesz w panel sterowania >połączenia sieciowe klikasz na na tą karte bezprzewodową i klikasz po prawej zmień ustawienie tego polaczenia ózniej wyskoczy okienko i w tym ogienku zjeżdżasz suwakiem na sam dół i mas ztam PROTOKÓŁ INTernetowy TCp\IP

(Krzysiek Sz) #4

hmm tylko że chcę połączyć się do sieci osób prywatnych które nie mają zabezpieczeń.

(Marcin650) #5

no to nie wpisujesz hasła tylko konfigurujesz siec

i przypisujesz adres IP

(Krzysiek Sz) #6

ja naprawdę jestem zielony więc proszę krok po kroczku jeśli wolno:) akcja kończy się na pobieraniu adresu sieciowego po czym wyskakuje ograniczenie lub brak łączności

(Marcin650) #7

czyli tak wyżej napisałem CI jak masz przypisać adres IP wieć go przypisz

(system) #8

Sieć może być zabezpieczona w oparciu o adresy MAC kart sieciowych. Nie ma twojego adresu w serwerze, i komp nie jest dopuszczany do sieci.

(Bolo92) #9

A płacisz za neta ?