Problem z siecią radiową

Zakupiłem właśnie antenę wi fi z allegro, mój problem polega na tym że po połączeniu z którąkolwiek z dostępnych sieci o dobrym sygnale mój lapek nie ma dostępu do netu. W oknie stan jest ograniczony dostęp lub brak łączności. Sterowniki zainstalowane dobrze. Jestem zielony w tym temacie więc pomóżcie:) Pakiety są wysyłane ale ani jeden nie został odebrany. OS- xp, karta sieciowa broadcom.

może sieci są zabezpieczone hasłem? ja tak mam u siebie. sieć jest zabezpieczona, ale hasło jest podane na stronie miasta. zobacz. jeśli to radiówka miejska to powinieneś mieś wytłumaczone jak się łączyc

po pierwsze musisz przypisać adres IP dla tej karty {taki sam jak ma inna karta w kompie } musisz Uwierzytelnić siec podając klucz sieciowy w tym celu jak nie masz sieci na dom musisz zadzwonić do usługodawcy internetu i zapłaćic mu pare złotych i on ci zrobi sieć na dom a jak już masz siec to poprostu wpisujesz klucz sieciowy i podajesz adres IP i już siec ma dzialac adres iP podajesz w panel sterowania >połączenia sieciowe klikasz na na tą karte bezprzewodową i klikasz po prawej zmień ustawienie tego polaczenia ózniej wyskoczy okienko i w tym ogienku zjeżdżasz suwakiem na sam dół i mas ztam PROTOKÓŁ INTernetowy TCp\IP

hmm tylko że chcę połączyć się do sieci osób prywatnych które nie mają zabezpieczeń.

no to nie wpisujesz hasła tylko konfigurujesz siec

i przypisujesz adres IP

ja naprawdę jestem zielony więc proszę krok po kroczku jeśli wolno:) akcja kończy się na pobieraniu adresu sieciowego po czym wyskakuje ograniczenie lub brak łączności

czyli tak wyżej napisałem CI jak masz przypisać adres IP wieć go przypisz

Sieć może być zabezpieczona w oparciu o adresy MAC kart sieciowych. Nie ma twojego adresu w serwerze, i komp nie jest dopuszczany do sieci.

A płacisz za neta ?

Zabezpieczenia są różne i to niektóre nie tak całkiem widoczne.