Problem z sklepem internetowym...Paczki nadal nie mam po tyg


(k-9) #1

Hejka

Mam problem z sklepem internetowym. Otóż kupiłem sobie drukarkę w sklepie internetowym w tym sklepie http://www.comp-ager.pl/sklep/index.php

Więc zarejestrowałem się na tej stronce, zapłaciłem za drukarkę mTransferem, kasa zaksięgowała się równo tydzień temu (wtorek :P). No i po tygodniu, dalej tej drukarki nie mam :frowning: :frowning: :frowning: Sprzedawca prowadzi tez sklep na allegro. No to tam sobie napisał regulamin, ale chyba on mnie nie obowiązuje bo ja kupowałem drukarkę na oficjalnej stronie sklepu, al tam nie ma żadnego regulaminu( właśnie mógłby ktoś to dokładnie sprawdzić?? może coś przeoczyłem... Bardzo proszę)

Wysłałem sprzedawcy kilka maili, no to mi napisał żebym się stosował do regulaminu, (jest napisane (regulamin z allegro), że paczki wysyłane są 12-72 godz.)

Kurdę trochę mi to już denerwuje!! Ile można czekać?? jeszcze zamówiłem kuriera... nie chce stracić 300 zł za którą zapłaciłem za drukarkę..., Poprostu na to wychodzi, że sklep jeszcze paczki nie wysłał...

Czy ktoś miał też takie doświadczenia??, Co radzicie teraz robić??

Proszę o odp.


(Piatek33) #2

Jeśli wysyłał kurierem to poproś o numer paczki i zgłoś się do kuriera i sprawdź gdzie jest paczka :slight_smile: Jeśli nie wysłał możesz postraszyć go Rzecznikiem Praw Konsumenta, że jeśli w ciągu ... 3 dni paczka nadal nie zostanie nadana, to wystosujesz odpowiednie pismo do RPK. I tyle :slight_smile: Powodzenia życzę.


#3

Na poczcie to by pewnie ukradli .

Możliwe że nie wysłał w piątek tylko w poniedziałek


(k-9) #4

Dziś (wcześniej niż napisałem tego posta) facetowi napisałem e-maila:

Min. tak napisałem

Witam

(...)Skoro kupiłem przedmiot z Pańskiego sklepu online to nie obowiązuje mnie Pana regulamin, co jest napisany na stronie 'o mnie' na allegro, tylko ten z oficjalnej strony sklepu, no ale niestety nie ma żadnego regulaminu na Pańskiej stronie sklepu. W takim razie paragraf (z Allegro) nr. 5. "Wysyłka towaru realizowana jest w ciągu 12-72h (dni robocze) po potwierdzeniu zakupu lub zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (...)" mnie nie obowiązuje! !!

Jeśli jutro nie odpisze to spróbuje do niego zadzwonić


(fiesta) #5

A myślisz że na forum są wróżki i wiedzą co się stało z twoją przesyłką :expressionless:


(k-9) #6

nie że są wróżkami, ale czy mileli tez takie doświadczenia...


(Polopolo1991) #7

omg poczekaj jeszcze tydzień na paczke jak nie przyjdzie napisz do tej całej firmy a potem jak nadal nie przyjdzie to wex idź na policję i się z nimi nie baw. Powiedz co i jak jaka sytuacja i na pewno się spraw rozwiąże.


(matekadamczak) #8

Napisz do pani Kasi Tez z Komputery Świata


(k-9) #9

dobra sprawa się wyjaśniła,

Można zamknąć


(Andrzej91) #10

Chcielibyśmy wiedzieć jak się wyjaśniła :smiley:


(k-9) #11

hehehh facet miał jakieś problemy z serwerem i dlatego mi nie odpowiadał na e-maia, no i finał był taki, że drukarki który facet sprowadzał, zostały uszkodzone podczas transportu do jego sklepu.

Ehhhh nie mogli sprzętu sprawdzać odrazu gdy przedmioty są w ich sklepie??... Przez niego zmarnowałem tylko czas :;/;/


(Polopolo1991) #12

krótko mówiąc /cenzura/ warty jest ten sklep. Mało jest rzetelnych sklepów internetowych.


(k-9) #13

polopolo1991 , to w takim razie jakie sklepy internetowe polecasz??


(Polopolo1991) #14

kurde miałem taki dobry sklep tylko nie pamiętam nazwy...

taki sklep że się nazwa chyba na a zaczynała i tam sobie można zamówić kompa o ustalonych parametrach. kurde jaka moja pamięć krótka...

jak sobie przypomne to napisze :stuck_out_tongue:


(KaisuM) #15

dobry sklep na literę a?

apollo.pl

agito.pl


(Polopolo1991) #16

ani to ani to... kurde.