Problem z sortowaniem - brak pomyslu na uzycie selection sort

Mam problem z moja baza, na projekt z informatyki. Wszystko działa bez zarzutu mimo dziwnie pisanego kodu - jestem laikiem w programowaniu. I teraz pozostało mi dodac sortowanie przez wybór według nazwy, ceny i ilosci. Własnie w tym potrzebna mi pomoc gdyz juz od kilkunastu godzin nie mam na to pomysłu.
Zamieszczam cały kod i z gory dziekuję za pomoc

      https://pastebin.com/Fqh7A4Hy wrzucam tutaj dla wygody

Kod wklej na np. wklej.org lub pastebina bo w tej formie ciężko to przejrzeć. Ewentualnie wstaw kod tutaj, ale zgodnie ze składną markdown której używa edytor forum: https://github.com/adam-p/markdown-here/wiki/Markdown-Cheatsheet#code

Na tą chwilę to mogę powiedzieć byś nie załączał bibliotek w takiej formie
#include <string.h>
lecz w takiej
#include <string>
Dlaczego? Opisane jest to ładnie w Why doesn’t iostream have a .h extension?: https://www.learncpp.com/cpp-tutorial/19-header-files/

Możesz użyć gotowych funkcji z bibliotek czy musisz sam napisać sortowanie?

Masz to napisać w C czy w C++? Jak w C to rada odnośnie dołączania bibliotek z pierwszego postu jest nie ważna.

struct wpis{
  char *nazwa;
  char *cena;
  char *ilosc;
  struct wpis *next;
}baza;

Właściwości struktury powinny mieć odpowiednie typy, dla ilosc i ceny c-string nie jest dobrym wyborem. Jak to zmienisz nie musisz to w tedy nie będziesz miał wskaźników i nie będziesz musiał dynamicznie rezerwować dla nich pamięci.
Używaj też bardziej opisowych nazw zmiennych bo t, r ,g ciężko się czyta.

W obecnej postaci wpis jest jednocześnie listą pojedynczo wiązaną (jednokierunkowa), dlatego ciężko trochę będzie zrobić tego sortowanie. Łatwiej będzie Ci się do tego zabrać jak to rozbijesz na dwie struktury:

struct wpis{
  char *nazwa;
  char *cena;
  char *ilosc;
};

struct lista{
  wpis *data;
  lista *next;
};