Problem z subskrypcją Microsoft Office 365 Home

Cześć.
Mam problem z subskrypcją Office 365 Home. Skorzystałam z okresu próbnego na 30 dni, podałam dane karty, której nie używam (nie ma na niej wiele środków) i zapomniałam anulować subskrypcję. Teraz do zapłaty jest 429 zł (na rok) których nie chcę płacić, ponieważ mam pakiet office, a ten testowy ściągnęłam na inny komputer. Opłata nie pobrała się, bo na karcie brakuje środków. Chcę anulować subskrypcję, ale z tego co widzę nie ma takiej możliwości dopóki nie zostanie opłacony bieżący rok.
Przy subskrypcji jest teraz informacja "Aby przywrócić subskrypcję, uiść opłatę. Subskrypcja jest obecnie zawieszona, ponieważ zalegasz z zapłatą 429,99 zł".
Czy ktoś wie czy mogę jakoś anulować tą subskrypcję czy nie da się tego obejść i muszę uszczuplić portfel o 430 zł? :frowning:

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4027815

Jeżeli się da to odepnij kartę, by nie ponawiało próby ściągnięcia należności. Na przyszłość pamiętaj by anulować automatyczne odnawianie subskrypcji od razu po jej rozpoczęciu.

Zawsze możesz napisać do supportu. Rozwieją Twoje wszelkie wątpliwości.

Witam jeżeli Ms nie pomoże zawsze Możesz wyrobić sobie (zamienić kartę), blokując aktualną :slight_smile: